KAS1A 22.07.2013 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Witam ! Moim problemem jest ściana z młodzieżowymi rysunkami. Chciałabym ją zamalować na jeden kolor, raczej będzie to intensywny fiolet. Ściana była gruntowana, potem pomalowana najtańszą białą farbą, a na niej jest mnóstwo rysunków młodzieżowych w kolorach w większości ciemnych (czarny, fiolet, czerwony, zielony...) rysunki były malowane samymi pigmentami do farb i farbami. Tam gdzie są rysunki wykonane za pomocą farb, ściana jest nierówna, widać kontury rysunków. Niestety nie mam zielonego pojęcia jak pozbyć się tych rysunków. Czytałam w necie, że pierwsze to powinnam zmyć wodą te rysunki, ale to wtedy będzie na ścianie jedna wielka czarna paćka. Naprawdę nie wiem jak się za to zabrać czy może zmyć wszystko wodą, potem pomalować dobrą białą farbą a na to nałożyć kolor ??? Nie wiem, nie znam się na takich sprawach Bardzo, bardzo proszę o pomoc ! Dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzabij 22.07.2013 12:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Ja bym zrobił tak : - packą z papierem ściernym zeszlifował bym lekko te napsisy (aby pozbyć się wyczuwalnych konturów rysunków)- w przypadku przetarcia do tynku zagruntował bym ponowie ścianę- nastepnie dwie warstwy dobrej farby powinny załatwić sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KAS1A 22.07.2013 15:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 czyli nie trzeba niczego zmywać wodą, tak? tylko wyrównać i malować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania