jerzyk55 27.07.2013 09:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 zalało m.in. przedpokój i trzeba wymienic panele. Problem w tym, że jest tam zabudowana szafa (do sufitu) z przesuwnymi drzwiami.Ponieważ tam woda nie dotarła, chciałbym odciąć panele przy listwie podłogowej, na której jeżdżą drzwi szafy/ jak się do tego zabrać (nie mam doświadczenia ani specjanych narzędzi poza zwykłą wiertarką i wyrzynarką)?A może spróbować wyjąć drzwi i oderwać listwę (podobno była klejona do paneli na silikon)?Dziekuję za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
UZOON75 27.07.2013 11:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Jeżeli listwa była (tak jak piszesz) klejona na silikon, to najlepszym rozwiązaniem będzie odcięcie jej od paneli przy pomocy dłuższego noża.Oderwanie listwy może spowodować jej uszkodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jerzyk55 28.07.2013 09:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 A gdyby nie ruszać listwy tylko odciąć wzdłuż niej panele? Szlifierka kątowa da radę (nigdy nie miałem jej w rękach, ale mogę pożyczyć)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania