Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

absolutnie początkująca

Recommended Posts

Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką :oops: za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku :D

I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.

A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!

Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie :cry:

Iskra

Liczę na was.

Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką :oops: za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku :D

I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.

A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!

Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie :cry:

Iskra

Liczę na was.

Trawę to się sieje a jak tak lubisz zielone to może wyłóż dolarami ścieżki :lol: :lol: :lol: :lol:

Droga Iskro

stań na srodku działki, weź szkicownik i spróbuj sobie wyobrazić , czego nie chciała byś oglądać przez ogrodzenie a co byś chciała mieć w ogródku.

Czasami wystarczy taki bodziec, by uswiadomić sobie,że z lewej strony coś nieszczególnie wygląda , trzeba zasłonić, może krzakami, może zywopłotem, roślinami ,które są miniaturkami..jest milion odmian i wersji.

Tylko trzeba od czegoś zacząć.

Ścieżki na trawniku same sie wydepczą, sama zobaczysz, które miejsca ogródka są "niezwiedzalne", dlatego tam można posadzić coś,co bedzie cieszyło oko z daleka.