Iskra 07.05.2004 11:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2004 Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym. A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!! Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie Iskra Liczę na was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_weynrob_ 07.05.2004 17:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2004 Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym. A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!! Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie Iskra Liczę na was. Trawę to się sieje a jak tak lubisz zielone to może wyłóż dolarami ścieżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ariete 07.05.2004 20:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2004 To może las tropikalny? Nic nie zastąpi zieloniutkiej trawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania