karolpg 03.10.2013 12:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Witam. zakupiłem stary dom ok 1978r. bliźniak. Chcę go wyremontować i na początek chcę zrobić porządek z przyłączami. Chodzi głównie o prąd. Do rzeczy: na elewacji nieocieplonego budynku mam skrzynkę energetyczną w której znajduje się moje przyłącze + tzw.rezerwowe oraz sąsiada ale nie przez ścianę tylko przez płot. Po wystąpieniu do Energii o zdjęcie tej starej metalowej skrzynki i zamontowanie jej w granicy działki okazuje się że to nie takie proste. Nadmieniam że nie trzeba przedłużać kabli tylko je skrócić. Chcę się pozbyć starej skrzynki, zapłacić za nową i umieścić ją w granicy mojej działki. Powiedzieli mi że ja za to muszę zapłacić 6000zł. Skrzynka, robocizna, skrócenie o 4m kabla. Ta cena znacznie naruszy mój budżet. Chcę się tego pozbyć z budynku bo przeszkadza we wszystkim: okopaniu fundamentów i zrobienie nowej elewacji. Są tam jakieś WZM-y nie znam się. Proszę o poradę czy jest jakiś inny sposób aby obniżyć koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukaszek1232 21.10.2013 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 w PGE tak ci powiedzieli ? Skoro koszt przyłączenia do nowej działki np przyłącza o mocy 11 kw to ok 2000 zł płacisz za ilość kw w moim regionie to 1 kw - 143 zł to za co ci oni policzyli te 6000 zł ? ? ? Idź prosto do dyrektora na skargę niech ci na piśmie wyliczą dlaczego i za co tak drogo.... Bo to jest okradanie ludzi w biały dzień !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawronka 22.10.2013 05:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2013 wychodzi na "chłopski rozum",że taniej ci wyjdzie rozwiązać umowę na dostarczanie prądu i podpisać nową na dostarczanie. wtedy wyniesie cię to ok. 2 tyś. Ten kraj nie przestaje mnie zadziwiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania