dwie_lewe_rece 05.10.2013 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Witam serdecznie, Obecnie posiadam wiertarkę udarową Bosch PBS 450 RE (moc chyba 530W o ile dobrze pamiętam) . Wiercenie w ścianie w bloku z wielkiej płyty to dramat tą wiertarką. Proszę pomóżcie w doborze lepszego sprzętu. ps. z góry dziękuję za wyjaśnienie co to za ściany(jak to się nazywa itd. przyda się żeby nie wyjść na głupka w praktikerze;) Kilka faktów: - jestem bardzo początkujący jeśli chodzi o remonty, wierciłem trochę tu i tam ale żaden ze mnie majster. - 3 otwory średnica 8mm na głębokość 6cm wierciłem ok. 4-5h (na zmianę z waleniem młotkiem bo czasami natykałem się na jakiś kamień z tą prędkością i brakiem wolnego czasu, półkę (8 potrzebnych otworów) zamontuję za jakieś 2 miesiące. dodatkowo zjechałem już 2 wiertła... - mogę wydać powiedzmy do max 400zł - słyszałem o młocie udarowym ale czy sąsiadka mnie nie zabije jak wylecę z czymś takim w bloku? a może coś o większej mocy niż to co mam? Z góry dziękuję za odpowiedzi Dwie lewe ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania