EWBUD 10.10.2013 11:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Witam.Kto docieplał ostatnim czasem knaufem? jak z jakoscią? płyty proste? krzywe?Dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kendra 11.10.2013 08:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Ocieplałam parę dni temu fundament eps100 hydro z knaufa, płyty z frezem. poszło bardzo szybko, płyty proste, dobrze dochodziły do siebie i do ściany, nie powstawały żadne szczeliny ale trafiały się też płyty trochę "uszczerbione" - nie mam doświadczenia z styro na tyle żeby wiedzieć czy to się zdarza w tego typu styropianach czy nie, dlatego o tym piszę. Cięcie styropianu - nożykiem "do sera" ( długi, cienki, koniecznie ostry i bez ząbków) poszło sprawnie, ale trochę siły trzeba było w to włożyć ( tzn. ja - może komuś silnemu by po poszło jak po maśle;) ) Styropian wybrałam po wielu bojach i analizach, dostałam na niego zadawalajacą ofertę cenową chociaż byłam już zdecydowana na Genderkę ( taki sam, hydro eps100) ale niestety wystapił problem z transportem i ostatecznie wzięłam Kanufa. Gdzieś potem czytałam ze proces produkcji płyt Knaufa jest technologicznie lepszy niż Genderki, co ma wpływ na jakość płyt ale się już na tym nie znam na tyle żeby sie tu wymądrzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania