Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Sterownik SPP


czp01

Recommended Posts

Ty gdy piszesz w temacie SPP nie mając zamiaru go kupować nie trolujesz?myślałem ze tez...

No Ty chyba dzisiaj też nic na temat tu nie napisałeś poza kilkoma złosliwościami.

A skąd wiesz że już go nie kupiłem ?

Tam gdzie sie pojawiam to Ty jak wierny piesek jesteś przy mojej nogawce z taką różnicą że zaraz za nie szarpiesz zębami.

A do reszty Ci odpisałem, czas pokaże.

W sumie to Cię nawet rozumiem bo nawet nie masz do kogo gęby otworzyć i jako ostatniemu przyszło światło zgasić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

wuwok wykresik ładny

 

Temu pisze ze w tej formie ecoal nie ma szansy do SPP.Im mniejsze wahania temperatury tym stabilniejsza praca kotła i mniejsze spalanie,mniej sadzy itd.Na Oep byłem w stanie mieć wymiennik przyzwoity ale takiego jak teraz nigdy.Paradoks taki ze mniej ustawiania mam w SPP niż Ecoalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
mnie też się podoba ale ja przy swoim kominie na takie spaliny bym się nie odważył

Ja nie odważę się już na palenie typu Gwałtowne rozgrzewanie kotła i komina ,potem kilkuminutowe postoje,a latem godzinowe postoje

Wiem jak wygląda mój wkład kominowy po prawie 4 latach takiej pracy,tak jak wiem jak wygląda kocioł po dłuższej pracy z niska temp.zadaną.

Pomijam fakt tego co pokazał kolega na forum ES,emisji wszelkiego syfu z komina w czasie podtrzymania.

Panowie,każdy ma co mu pasuje.Widać,że Ci którzy "żyją" ze sprzedaży ecoala ,są tu agresorami.Bo jak zatem nazwać taki stan rzeczy po przeczytaniu ostatnich postów,sielanką?

A podtrzymanie drogi kolego, jest efektem ubocznym w spalaniu paliwa stałego.Zamierzone czy nie,wykorzystanie właściwości węgla ,jako sposóbu na niewygaśnięcie kotła w trybie lato..Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Ja mam swojego RBR`a i bez przeróbek chodzi tak jak ja chcę, jestem zadowolony a że czytam co innego to wygląda tak samo jak bym się oglądał za innym samochodem który mi się podoba chociaż mój spełnia to co w min pokładam.

Ja nie chcę już z tobą konwersacji

 

Kurcze,nie mogę się oprzeć...

Wpadasz na wątek o sterowniku w jakiego posiadaniu nie jesteś.Nie zadajesz pytań z nim związanych,podkreślasz czego jesteś użytkownikiem (czy kogoś to interesuje czy nie) ,jakieś pierdoły o samochodach ,a potem..bęc.Niczym Boguś Linda-nie chce mi się z wami gadać :bash:

Edytowane przez TwojPan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Jestem bardzo ciekawy jakby to na mojej instalacji pykało. Trochę mnie przeraża ustawianie tego stera, bo są jakies tła i inne prametry o których pojęcia zielonego nie mam. Na test raczej się zapiszę bliżej jesieni, jak będzie chłodniej.

 

Idę o zakład,u Ciebie na fabrycznych będzie o niebo lepiej.

Jak zamieszkasz,i "poczęstujesz" go praca ciągłą w Twojej instalacji ,odwdzięczy się stabilną pracą całego układu.Parametrem P dobierzesz jedynie "płynność" jego pracy,tak aby nie szarpał temp.CO.Być może,jest to jedyny ratunek przed tak gwałtownymi skokami zadanej.Wydaje się to logiczne,choć to tylko rozważania.Twoja wola co zrobisz.Ja bym próbował,jest kiepsko-może będzie lepiej.Jak nie "wyprostujesz" całej pracy układu,może będzie komfortowo-ale raczej nie oszczędnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim celu chcesz to zrobić?

Niska temperatura spalin.

Novy ,naszymi sterownikami sposobem palenia pokazujemy ze można fajnie kociołek prowadzić ,wykresy proste plus ekonomiczne spalanie węgla.

Najbardziej bawią mnie teksty z typu naszemu kotłowi 42 stopnie nie groza :D.....[myślałem że choć stal generalnie rządzi się tymi samymi prawami,jednak nie :) ]Gwarancje wytrzyma a potem?? będzie że sam sobie winien bo niska temp CO była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo ciekawy jakby to na mojej instalacji pykało. Trochę mnie przeraża ustawianie tego stera, bo są jakies tła i inne prametry o których pojęcia zielonego nie mam. Na test raczej się zapiszę bliżej jesieni, jak będzie chłodniej.

 

Będzie jesień, będziesz miał ochotę- to sam zobaczysz

Tło itd, to tylko nazwy, tak samo skomplikowane jak nazwy w miśku ilośc powtórzeń, korekcja nadmuchu...

 

Kwestia zapoznania się, będziesz testował, to Ci zawsze ktoś podpowie, czy kobra, czy novy, czy wuwok, czy ja.

Nie ma się czego bać. Były osoby, co testowały ten ster po skorpionie czy pumie oraz innych sterach i też nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Bolecki mógłby się postarać na jakąś lepszą obudową ,te wystające mu z tyłka kabelki,są widokiem mało atrakcyjnym :p

 

Wiesz co, chyba nie skręciłeś obudowy...

Sam tak miałem ze względu na brak weny i chęci dłuższy czas i dopiero ostatnio złożyłem jak się należy.

Jak będę miał chwile po południu, to cyknę fotki, co powinieneś zrobić, aby Ci z tyłu kostki nie wystawały :)

 

Uważam,że tutaj Bolek mógłby opis czy chociaż takie fotki pyknąć, bo nie każdy zajarzy, że tak to trzeba zrobić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Niska temperatura spalin.

Novy ,naszymi sterownikami sposobem palenia pokazujemy ze można fajnie kociołek prowadzić ,wykresy proste plus ekonomiczne spalanie węgla.

Najbardziej bawią mnie teksty z typu naszemu kotłowi 42 stopnie nie groza :D.....[myślałem że choć stal generalnie rządzi się tymi samymi prawami,jednak nie :) ]Gwarancje wytrzyma a potem?? będzie że sam sobie winien bo niska temp CO była.

 

Jeśli zauważysz coś co cię zaniepokoi w kominie lub kotle-wtedy działaj zawirowywaczami.

Mnie tu już nic nie bawi.Tak agresywny marketing tu uprawiany, nie jest śmieszny. I daleko mu do dobra dla potencjalnego nabywcy.Nie o to w nim chodzi. Swoją drogą,zastanawiam się,co na taki stan rzeczy firmy których produkty są przez taki sposób reklamowane.Nie wstyd im,że przedstawiciele imają się takich sposobów?Ja bym nie pozwolił jechać tak ochydnie po konkurencji i jej userach.No cóż ,Polska to taki "inny",kraj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Wiesz co, chyba nie skręciłeś obudowy...

Sam tak miałem ze względu na brak weny i chęci dłuższy czas i dopiero ostatnio złożyłem jak się należy.

Jak będę miał chwile po południu, to cyknę fotki, co powinieneś zrobić, aby Ci z tyłu kostki nie wystawały :)

 

Uważam,że tutaj Bolek mógłby opis czy chociaż takie fotki pyknąć, bo nie każdy zajarzy, że tak to trzeba zrobić....

Ok.Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Novy

 

Jak nie dokręciłeś tylnej, metalowej obudowy, to wygląd jest taki:

SPP tył.jpg

 

Teraz co robić:

1. Tak wygląda front, złap za ubudowę i pociągnij do siebie, to jest na zatrzask, łatwo schodzi

ps. tak samo na zatrzask masz panel od bruli/ecoala, tyle,że tam deko więcej siły, aby ściągnąć front, ale jak ktoś ciekawy co tam jest...

 

SPP1.jpg

 

2. Widok po ściągnięciu frontu będzie taki (oczywiście jak będziesz używał śrubokręta, to wyłącz z prądu!!!!!)

skręcenie śrubek.jpg

Zaznaczone strzałkami na fotce, które śrubki-blachowkręty dokręcić do metalowej obudowy

W kartoniku miałeś taki metalowy tył, pasuje idealnie... ;)

 

3. Tak wygląda po skręceniu, nie chciało mi się starannie wszystkich przewodów wyprowadzić, ale widać o co chodzi :)

tył obudowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Novy

 

Jak nie dokręciłeś tylnej, metalowej obudowy, to wygląd jest taki:

[ATTACH=CONFIG]262123[/ATTACH]

 

Teraz co robić:

1. Tak wygląda front, złap za ubudowę i pociągnij do siebie, to jest na zatrzask, łatwo schodzi

ps. tak samo na zatrzask masz panel od bruli/ecoala, tyle,że tam deko więcej siły, aby ściągnąć front, ale jak ktoś ciekawy co tam jest...

 

[ATTACH=CONFIG]262124[/ATTACH]

 

2. Widok po ściągnięciu frontu będzie taki (oczywiście jak będziesz używał śrubokręta, to wyłącz z prądu!!!!!)

[ATTACH=CONFIG]262125[/ATTACH]

Zaznaczone strzałkami na fotce, które śrubki-blachowkręty dokręcić do metalowej obudowy

W kartoniku miałeś taki metalowy tył, pasuje idealnie... ;)

 

3. Tak wygląda po skręceniu, nie chciało mi się starannie wszystkich przewodów wyprowadzić, ale widać o co chodzi :)

[ATTACH=CONFIG]262126[/ATTACH]

 

Blacha z tylu jak widac dziewica :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Novy...

 

 

Jarecki,jasno i klarownie. Dziękuję,jak znajdę chwilkę to odzieję "zarazę".

Kurcze,dziś miałem spory zjazd z CWU (może tego aż tak bardzo nie widać, bo powrót jest dogrzewany,ale poszedł prawie cały zbiornik 100l),jestem pod wrażeniem jak SPP "odrobił stratę".Spokojnie ,bez szarpania,krótkimi skokami (jak mawia się w armii :) )-przebijając o 0,2-0,3 deg.I ustabilizował się pięknie.Zaszalał jedynie spaliną,ale to wynik podniesienia mocy dmuchawy w trybie grzania tylko CWU,ma strasznie ciężki tyłek.Po takim ubytku CWU,mój poprzedni ster-po 2-3 ostatnich cyklach (na dojściu) przebijał o kilka stopni ponad zadaną,a tu miła niespodzianka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...