Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jezierski markowe okna - reaktywacja?


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 49
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • 3 weeks później...
Współpraca z tą firmą to jedno wielkie pasmo nieszczęść. Po pierwsze okna zostały dostarczone kilka miesięcy po terminie. Po drugie problemy jakościowe. Mam okna ze szprosami, a szprosy po 3 latach zaczęłyby sie odklejać. Zgllosilem reklamacje. Firma odpowiedziała, ze wymieni wszystki szprosy i... cisza przez prawie rok. Następnie po wielu interwencjach przyjechali i... wymienili mniej wiecej 1/5. Przyklejone szprosy znowu zaczęły sie odklejać tym razem po miesiącu. Firma tym razem oskarżyła mnie o używanie myjki ciśnieniowej lub agresywnych środków mających... bez pofatygowania sie na miejsce. Jesteśmy teraz na etapie składania pozwu do sądu. Pracownicy zachowują się arogancko i traktują klienta jak wroga. Lepiej wydać pieniądze gdzie indziej. Edytowane przez Eurico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko fotografia fragmentu okna z sypialni. Szprosy odkleiły się jak wspomniałem po niespełna 3 latach, następnie we wrześniu 2014 (miesiąc temu) zostały wymienione na nowe. Po miesiącu, jak widać na fotografii, odkleiły się ponownie. Firma odpowiedziała zarzutami bez pofatygowania się na miejsce licząc, że teraz będę się tłumaczył, że nie jestem wielbłądem. Dla zupełnej jasności mogę dodać, że okien nawet palcem nie tknąłem od czasu wymiany szprosów, więc zarzuty o myjce i agresywnych środkach są całkowicie wyssane z palca.

W uzupełnieniu poprzedniego posta - serwis działa tak, że po zgłoszeniu usterki drzwi suwanych (cena katalogowa 10 tys.) spowodowanej wadliwym montażem, serwisant przyjechał po około 3 miesiącach bez jakieś części (w tym czasie nie mogłem korzystać z drzwi). Następnie po kolejnych ok. 3 miesiącach miał część i zamontował.

Jeśli firma toleruje takie zachowanie pracowników oraz kompletnie aroganckie traktowanie klienta przez serwis (uwagi jw. + generalnie brak reakcji na maile - odpowiada na te, na które ma ochotę a pozostałe ignoruje) i sprawy z tymi oknami ciągną się ze skutkiem jw. to prędzej czy później cały interes padnie i kolejni klienci zostana ze swoimi problemami na lodzie.Sypialnia_foto.jpg

Edytowane przez Eurico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okna kupiłem w firmie Mróz. Firma zareagowała na reklamację. Przyjechała, próbowała podkleić i się poddała, bo stwierdziła, że szprosy należy wymienić na nowe. Następnie skierowała moją sprawę do Jezierskiego, a dalej skontaktował się ze mną Jezierski, tj. wysłali maila, że wymienią wszystko itd.

Podsumowując firma Mróz jest OK. Odbierali telefony, reagowali na maile, próbowali naprawić. O nich złego słowa powiedzieć nie mogę. Dodatkowo ze względu na opóźnienie w dostawie okien (niezawinione przez nich, tylko przez Jezierskiego - firma Jezierski była wtedy na krawędzi upadku) obniżyli wynagrodzenie zgodnie z umową.

Edytowane przez Eurico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post z 26-09-2014 13:43 również powinien wzbudzić podejrzenia ;) Jest to pierwszy post tego forumowicza, nadany z Kielc (siedziba firmy Jezierski) i mega pozytywny, z czym ja się akurat nie zgadzam.

 

Powinienem wpisać błędne miejsce zamieszkania, żebym był wiarygodny? :) W Kielcach ludzie też montują Jezierskiego. A okna w dalszym ciągu są ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...