okt 26.09.2014 15:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2014 To bardzo dobra wiadomość Mam pewien sentyment mimo różnych problemów do marki Jezierski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DANTERIUSZ 30.09.2014 21:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Nazwisko jednak zobowiązuje żeby trzymać poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eurico 16.10.2014 06:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 (edytowane) Współpraca z tą firmą to jedno wielkie pasmo nieszczęść. Po pierwsze okna zostały dostarczone kilka miesięcy po terminie. Po drugie problemy jakościowe. Mam okna ze szprosami, a szprosy po 3 latach zaczęłyby sie odklejać. Zgllosilem reklamacje. Firma odpowiedziała, ze wymieni wszystki szprosy i... cisza przez prawie rok. Następnie po wielu interwencjach przyjechali i... wymienili mniej wiecej 1/5. Przyklejone szprosy znowu zaczęły sie odklejać tym razem po miesiącu. Firma tym razem oskarżyła mnie o używanie myjki ciśnieniowej lub agresywnych środków mających... bez pofatygowania sie na miejsce. Jesteśmy teraz na etapie składania pozwu do sądu. Pracownicy zachowują się arogancko i traktują klienta jak wroga. Lepiej wydać pieniądze gdzie indziej. Edytowane 20 Listopada 2014 przez Eurico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 16.10.2014 06:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 skoro masz namacalne dowody błedów to pokaż na tutaj bo w pierwszym poście nagonka na jakiegokolwiek producenta czy wykonawce jest podejrzana i niewiaryodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eurico 16.10.2014 08:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 (edytowane) Na szybko fotografia fragmentu okna z sypialni. Szprosy odkleiły się jak wspomniałem po niespełna 3 latach, następnie we wrześniu 2014 (miesiąc temu) zostały wymienione na nowe. Po miesiącu, jak widać na fotografii, odkleiły się ponownie. Firma odpowiedziała zarzutami bez pofatygowania się na miejsce licząc, że teraz będę się tłumaczył, że nie jestem wielbłądem. Dla zupełnej jasności mogę dodać, że okien nawet palcem nie tknąłem od czasu wymiany szprosów, więc zarzuty o myjce i agresywnych środkach są całkowicie wyssane z palca. W uzupełnieniu poprzedniego posta - serwis działa tak, że po zgłoszeniu usterki drzwi suwanych (cena katalogowa 10 tys.) spowodowanej wadliwym montażem, serwisant przyjechał po około 3 miesiącach bez jakieś części (w tym czasie nie mogłem korzystać z drzwi). Następnie po kolejnych ok. 3 miesiącach miał część i zamontował. Jeśli firma toleruje takie zachowanie pracowników oraz kompletnie aroganckie traktowanie klienta przez serwis (uwagi jw. + generalnie brak reakcji na maile - odpowiada na te, na które ma ochotę a pozostałe ignoruje) i sprawy z tymi oknami ciągną się ze skutkiem jw. to prędzej czy później cały interes padnie i kolejni klienci zostana ze swoimi problemami na lodzie. Edytowane 19 Października 2014 przez Eurico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Przemek_80 16.10.2014 08:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Może wina przeciągających się reklamacji leży po stronie sprzedawcy? U nich nie reagowałeś? U kogo jeśli można zapytać kupowałeś okna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eurico 16.10.2014 08:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Post z 26-09-2014 13:43 również powinien wzbudzić podejrzenia Jest to pierwszy post tego forumowicza, nadany z Kielc (siedziba firmy Jezierski) i mega pozytywny, z czym ja się akurat nie zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eurico 16.10.2014 08:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 (edytowane) Okna kupiłem w firmie Mróz. Firma zareagowała na reklamację. Przyjechała, próbowała podkleić i się poddała, bo stwierdziła, że szprosy należy wymienić na nowe. Następnie skierowała moją sprawę do Jezierskiego, a dalej skontaktował się ze mną Jezierski, tj. wysłali maila, że wymienią wszystko itd.Podsumowując firma Mróz jest OK. Odbierali telefony, reagowali na maile, próbowali naprawić. O nich złego słowa powiedzieć nie mogę. Dodatkowo ze względu na opóźnienie w dostawie okien (niezawinione przez nich, tylko przez Jezierskiego - firma Jezierski była wtedy na krawędzi upadku) obniżyli wynagrodzenie zgodnie z umową. Edytowane 19 Października 2014 przez Eurico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ned84 21.10.2014 08:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Post z 26-09-2014 13:43 również powinien wzbudzić podejrzenia Jest to pierwszy post tego forumowicza, nadany z Kielc (siedziba firmy Jezierski) i mega pozytywny, z czym ja się akurat nie zgadzam. Powinienem wpisać błędne miejsce zamieszkania, żebym był wiarygodny? W Kielcach ludzie też montują Jezierskiego. A okna w dalszym ciągu są ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DH.JMO 10.02.2016 08:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.