Kominki.fm 24.10.2013 12:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Witam serdecznie Założyłem temat REKLAMACJE KOMINKÓW, ponieważ jakaś część klientów boryka się z różnymi usterkami i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu kominków i kominów. Temat ten zatem, może być miejscem zapytań użytkowników kominków i kominów, a także szerokiego doradztwa w tym zakresie. Myślę, że w tym miejscu, wielu potencjalnych klientów uzyska wartościowe informacje, na co należy przede wszystkim zwrócić uwagę, czego się spodziewać, a czego uniknąć. Pozdrawiam serdecznie. Daniel Hrehorecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kominiarz 24.10.2013 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2013 zasada nr 1czym dłuższa gwarancja podana przez producenta np. systemu kominowego = mniejsze szanse na zwrot / naprawę w przypadku uszkodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 31.10.2013 06:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2013 zasada nr 1 czym dłuższa gwarancja podana przez producenta np. systemu kominowego = mniejsze szanse na zwrot / naprawę w przypadku uszkodzenia Szczerze mówiąc, to nie widzę związku długości gwarancji z ewentualną egzekucją praw z niej płynących. Uważam, że czym dłuższa gwarancja, tym lepiej dla klienta. Warto jednak zwrócić szczególną uwagę na warunki gwarancji, a przede wszystkim, co jest wyłączone z gwarancji. Na przykład, w przypadku kominków, z gwarancji wyłącza się najczęściej ruszt, uszczelki, szybę wkładu kominkowego. Wzbudza to czasami krytykę klientów, którzy nie czytając gwarancji, są po fakcie zaskoczeni. Generalnie trzeba też powiedzieć, iż czasami niektóre firmy w ogóle nie wypisują żadnych kart gwarancyjnych, twierdząc, iż gwarancją jest faktura. Jest to błąd, ponieważ gwarancja jest dobrowolna i na podstawie faktury można dochodzić swoich praw tylko w zakresie rękojmi. Trzeba także odróżnić kartę gwarancyjną producenta wkładu kominkowego od karty gwarancyjnej wykonawcy całego kominka - są to dwa odrębne dokumenty. Warto zadbać o obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PeterPet 06.11.2013 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 trafna uwaga, zwłaszcza gdy występuje dwóch producentów. u każdego swoich racji trzeba będzie dochodzić osobno. okres gwarancyjny także może być rożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 12.11.2013 17:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Zakładając ten wątek nie miałem na myśli tylko i wyłącznie aspektów prawnych. Zapraszam także wszystkich klientów borykających się z problemami technicznymi związanymi z kominkami i kominami. trafna uwaga, zwłaszcza gdy występuje dwóch producentów. u każdego swoich racji trzeba będzie dochodzić osobno. okres gwarancyjny także może być rożny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.