Kominki.fm 24.10.2013 12:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Witam serdecznie Założyłem temat REKLAMACJE KOMINKÓW, ponieważ jakaś część klientów boryka się z różnymi usterkami i nieprawidłowościami w funkcjonowaniu kominków i kominów. Temat ten zatem, może być miejscem zapytań użytkowników kominków i kominów, a także szerokiego doradztwa w tym zakresie. Myślę, że w tym miejscu, wielu potencjalnych klientów uzyska wartościowe informacje, na co należy przede wszystkim zwrócić uwagę, czego się spodziewać, a czego uniknąć. Pozdrawiam serdecznie. Daniel Hrehorecki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/184116-reklamacje-komink%C3%B3w-i-komin%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kominiarz 24.10.2013 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2013 zasada nr 1czym dłuższa gwarancja podana przez producenta np. systemu kominowego = mniejsze szanse na zwrot / naprawę w przypadku uszkodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/184116-reklamacje-komink%C3%B3w-i-komin%C3%B3w/#findComment-6151847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 31.10.2013 06:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2013 zasada nr 1 czym dłuższa gwarancja podana przez producenta np. systemu kominowego = mniejsze szanse na zwrot / naprawę w przypadku uszkodzenia Szczerze mówiąc, to nie widzę związku długości gwarancji z ewentualną egzekucją praw z niej płynących. Uważam, że czym dłuższa gwarancja, tym lepiej dla klienta. Warto jednak zwrócić szczególną uwagę na warunki gwarancji, a przede wszystkim, co jest wyłączone z gwarancji. Na przykład, w przypadku kominków, z gwarancji wyłącza się najczęściej ruszt, uszczelki, szybę wkładu kominkowego. Wzbudza to czasami krytykę klientów, którzy nie czytając gwarancji, są po fakcie zaskoczeni. Generalnie trzeba też powiedzieć, iż czasami niektóre firmy w ogóle nie wypisują żadnych kart gwarancyjnych, twierdząc, iż gwarancją jest faktura. Jest to błąd, ponieważ gwarancja jest dobrowolna i na podstawie faktury można dochodzić swoich praw tylko w zakresie rękojmi. Trzeba także odróżnić kartę gwarancyjną producenta wkładu kominkowego od karty gwarancyjnej wykonawcy całego kominka - są to dwa odrębne dokumenty. Warto zadbać o obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/184116-reklamacje-komink%C3%B3w-i-komin%C3%B3w/#findComment-6161380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PeterPet 06.11.2013 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 trafna uwaga, zwłaszcza gdy występuje dwóch producentów. u każdego swoich racji trzeba będzie dochodzić osobno. okres gwarancyjny także może być rożny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/184116-reklamacje-komink%C3%B3w-i-komin%C3%B3w/#findComment-6171167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 12.11.2013 17:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Zakładając ten wątek nie miałem na myśli tylko i wyłącznie aspektów prawnych. Zapraszam także wszystkich klientów borykających się z problemami technicznymi związanymi z kominkami i kominami. trafna uwaga, zwłaszcza gdy występuje dwóch producentów. u każdego swoich racji trzeba będzie dochodzić osobno. okres gwarancyjny także może być rożny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/184116-reklamacje-komink%C3%B3w-i-komin%C3%B3w/#findComment-6180349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.