Matrix 21.05.2004 15:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2004 Skoro nie mogą cię podłączyć przez kabel to zapytaj czy nie mogą zainstalować ci NMT czyli radiówki. Problem pojawia się wtedy jak chcesz korzystać z internetu bo nie ma takiej możliwości ale jeśli numer ma służyc tylko do rozmów telefonicznych to powinno wystarczyć. Ale jak znam życie będą ci się tłumaczyć że nie mają terminali. W każdym bądź razie spróbować warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ALF 23.05.2004 08:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2004 NIE BIERZ NMT DOBRZE CI RADZĘ ( były pracownik TP S.A ). Sam to naprawiałem to wiem.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
groszek 3 25.05.2004 09:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Maja 2004 Witam! Nie mogę mieć radiówki, bo będę potrzebować napewno internet. Informuję iż byłam w TP S.A. - oczywiście w k-czką nie rozmawiałam, ale trafiłam na babę z którą rozmawiałam ja i mój mąż. Kolesia który przyjmowała zamówienie nie było w pracy. Na wstępie opieprzyłam ją, ale ona oczywiscie wyparła się tego że ze mną rozmawiała. Powiedziałam by nie robiła ze mnie wariatki, bo mam b.dobrą pamięć (kłania sie to co napisał powyżej kolega: wszystko na piśmie). Gdy powiedziałam że nie wyjdę dopóki z k-czką nie pogadam trochę zmiękła...sprawdziła i przeprosiła że to z ich winy, bo zamówienie nie poszło dalej (nie wspomniałam że był problem z numerem). Niczego to jeszcze nie załatwia, ale dzisiaj mam dzwonić i pod koniec tygodnia się do nich przejsc i tak zrobię - i gdy dalej niczego się nie dowiem konkretnego to wówczas skorzystam już na 2000% z waszych porad: włacznie z rzecznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ewusia 26.05.2004 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2004 Groszek, trzymam kciuki za powodzenie całej sprawy. Nie daj się ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
greg98 26.05.2004 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2004 TP S.A. - nie chce położyć kabla bo....nie mają mojego numeru domu w bazie komputerowej. Za sugestiami was Was forumuowiczów wystąpiłam do gminy o wydanie zaświadczenia że mój budynek ma już numer (ten właściwy). Numer nadano i taki oto kwit otrzymałam, ale TP S.A. - w swojej bazie go nie ma (nie wiem jak często go uaktualniają) U mnie na zapyziałej wsi, gdzie kabel był jakieś 200 metrów od mojego domu wyglądało to w następujący sposób. 1. złożenie wniosku o telefon. 2.czekanie ok 2mce na ich wizję, czy się da, czy nie. 3. Podpisanie umowy (podałem adres, ale w dowodzie miałem stary) 4 czekanie ok 10 dni, na wykopki, 5. podłączenie następnego dnia. Nikt nie pytał o adres podałem go w momencie podpisywania umowy i na "gębę", a tym bardziej nie sprawdzał adresu w żadnej bazie... Może im chodzi o ewidencje tej studzienki ? Powiem Ci co ja bym zrobił. Ponieważ prawo nakłada na operatora usług powszechnych podpiesnie umowy, to złozyłbym wniosek, z datą i kopią na piśmie. Odczekał 14 dni, upomniał się o odpowiedź. Jak juz na piśmie odpowiedzą, to muszą zaprosić do podpisania umowy z podanym terminem jej realizacji. Panienki z boku bym olał i zwyczajnie wykorzystywałbym je jako przekaźniki pism z datami i kopiami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.