Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ruda koteczka, może rasowa, szuka domu

Agduś

Recommended Posts

Nic nowego - koteczka uciekła z domu, zgubiła się, została wyrzucona... Nie wiadomo. Przybłąkała się do mojej koleżanki. Polubili ją bardzo, bo charakter ma wspaniały, ale z powodu częstych wyjazdów nie mogą jej zatrzymać.

Kotka jest dorosła. Gdyby była kocięciem, sama bym ją wzięła, bo jest przecudna, ale dorosłej nie zaakceptują moje koty, ani ona się z nimi nie pogodzi. Z pewnością rasowa lub blisko jakiejś rasy, ale na rasach kotów nie znam się zbyt dobrze. Duuuuża jest, długowłosa, ma płaski pyszczek i wielkie złote oczy. Rudo-biała. Maine coon? Bardzo łagodna, teraz przebywa w domu z dwulatką, dziewięciolatką i prawie-psem rasy prawie-york. Dzieci ją pieszczą, noszą na rękach - wszystko znosi ze stoickim spokojem. Psa szybko nauczyła, kto jest teraz zwierzęciem alfa w domu (i nie jest to pies). Jest czysta - prosi o wypuszczenie z domu, kiedy chce się załatwić. Pozwala się wykąpać, wyszczotkować. Resztę czasu spędza odpoczywając.

Potrzebny dom z możliwością wyjścia raczej i taki już na zawsze, bo co najmniej dwa już w życiu zaliczyła, a to dużo dla kota.