Squezeer 13.11.2013 08:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 (edytowane) Witam bardzo serdecznie, Jest to mój 1 post na forum muratordom.pl Stoję przed bardzo ważną decyzją czyli zakupem mieszkania Mam na oku 1 mieszkanie ~50 metrowe z 2 tarasami Mieszkanie aktualnie ma 2 pokoje (Kuchnia z aneksem i salon + sypialnia) Chciałbym jednak mieszkanie przearanżować tak , żeby miało 3 pokoje nieprzechodnie (Kuchnia z aneksem i salon + sypialnia dla mnie i przyszłościowy pokój dziecięcy. (tak aby można było zmieścić łóżko , biurko itp) Niestety nie znam się na rzutach technicznych i nie wiem , która ściana jest nośna a która działowa więc wrzucę rzut mieszkania. Zależy mi , żeby był korytarz (można go maksymalnie skrócić jak ktoś ma pomysł) W załączniku poniżej rzut mieszkania , będę wdzięczny za każdą pomoc Edycja: Zmiana rzutu mieszkania , przepraszam za zamieszanie , dostałem zły rzut od agenta. Chodzi o mieszkanie miesz1.jpg Edytowane 13 Listopada 2013 przez Squezeer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kinka 13.11.2013 10:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 (edytowane) Spójrz jak usytuowane masz okna bo od tego zależy czy da się zrobić dodatkowy pokój.Według mnie tak,ale będzie on przechodni.(wszystko zależy jeszcze od możliwości zmiany przyłączy)1.Kuchnia przeniesiona a w jej miejscu pokój dla dziecka (przechodni)http://static.pokazywarka.pl/i/2443846/817448.jpg 2.Lub tak (trzeba kombinować z łazienką żeby się zmieścił prysznic)http://static.pokazywarka.pl/i/2443864/786598.jpg Edytowane 13 Listopada 2013 przez kinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania