Wojtek1981 02.06.2018 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2018 (edytowane) "zgodnie ze zdaniem człowieka uruchamiającego", a z opisu wynika, że niezgodnie z zaleceniami vieśka i to zakwestionowali. Nie rozumiem, skoro zrobiłeś niezgodnie z zaleceniami to czemu użytkownik nie poprawi i wtedy udowodni, że to rzeczywiście wina urządzenia. Typowe polskie buractwo, zrobić po swojemu a potem zwalać na wszystko dokoła: plamy na słońcu, życie sexualne białych myszek.... Jak już pisałem instalacja została zrobiona zgodnie z zaleceniami serwisanta uruchamiającego pompę, więc pagaziatko trochę kultury, dopiero ostatni serwisant jaki się zjawił stwierdził, że przekrój nie jest taki jak być powinien. Co do wymiany, na ten moment nie widzę sensu napięcie spada na wejściu do skrzynki, jeśli by spadało przy samym urządzeniu, a na wejściu do skrzynki nie to świadczyło by o tym że przekrój jest za mały. A problem jest taki, że żeby wymienić ten przewód musiał bym rozwalić ścianę w kotłowni, sufit w łazience i uszkodzić elewację na budynku, gdyby nie takie małe niedogodności zmienił bym go bardzo chętnie. Ja znajdę chwilkę bo obecnie mam bardzo mało wolnego czasu to opiszę perypetie z rekuperatorem viessmanna, który na ten moment nadaje się do wymiany. Edytowane 2 Czerwca 2018 przez Wojtek1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 12.08.2018 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 można prosić o aktualizację jak sprawa dalej się potoczyła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 12.08.2018 22:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 Myślę że twoja ekspertyza jest warta tyle co twoje "refleksje" w stopce. Akurat te refleksje są bardzo trafne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek1981 20.08.2018 06:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 można prosić o aktualizację jak sprawa dalej się potoczyła?? Moja sprawa stoi w miejscu, pewnie po części z mojej winy bo czasu nie miałem zbyt wiele żeby się zająć sprawą,a panowie z Viessmanna również siedzą cicho, efekt jest taki, że jak pompa nie działała tak nie działa. No i oczywiście pomimo tego że Pan serwisant obiecał dosłać mi raport z kontroli pompy i próby wykrycia usterki (nie miał czasu sporządzić go na miejscu) to takowego do tej pory nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 20.08.2018 08:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 Pismo zostało wysłane do Pana listem poleconym i dodatkowo był Pan o wszystkim informowany podczas rozmów telefonicznych zatem proszę nie wprowadzać forumowiczów w błąd że "Viessmann siedzi cicho" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 20.08.2018 08:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 Od lutego wysłaliście jedynie list polecony? Jest połowa sierpnia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 20.08.2018 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 no faktycznie...mają rozmach...urządzenie dalej nie działa, wiedzą o tym, a oni ledwo są w stanie wysłać pismo. Wojtek1981 - możesz napisać kiedy pismo zostało wysłane, a kiedy je odebrałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karoka65 20.08.2018 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 Ja napisze tylko tyle:Panie konsultancie firmy Viessmann, może i jesteście dużą i bogatą firmą, ja jestem sam i o wiele "biedniejszy" ale jakby mnie na forum tak omazali to spaliłbym się ze wstydu przed komputerem.Powiedzcie swoim mocodawcom że tak skwitował Was jakiś gostek który sprzedaje kotły na smrodowęgiel.Gościu powinien bez jakichkolwiek wpisów tutaj otrzymać nowe, sprawne urządzenie z przeprosinami i jakimś bonusem od firmy że taki gniot mu się trafił.Tylko tyle a może aż tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 21.08.2018 10:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Przykro mi że nie znając szczegółów tematu zrzucacie Państwo winę na firmę Viessmann. Niestety zauważyłem, że skoro nie działa np pompa ciepła to winien jest producent pompy. Niestety tak prosto nie jest, na instalację trzeba patrzeć całościowo. Czy jak ktoś do samochodu z silnikiem benzynowym naleje oleju napędowego to producent powinien mu wymieniać samochód na nowy (bo przecież to samochód nie działa) i jeszcze przepraszać??? Po wizycie serwisu użytkownik o wszystkim został poinformowany zarówno telefonicznie jak również i pisemnie. Jeżeli tylko pojawi się coś nowego w temacie pozostajemy do dyspozycji Wojtek1981. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek1981 22.08.2018 13:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Panie Konsultancie w pierwszych rozmowach i pismach pisaliście, że uzwojenie w sprężarce padło bo prąd jest "zły" po drugiej wizycie Pana serwisanta okazało się, żę to jednak nie sprężarka tylko najprawdopodobniej elektronika inwertera również przez prąd. W między czasie dostałem nawet wycenę na wymianę sprężarki za 10800zł której wymiana nic by nie dała. Już kilkakrotnie pisałem, że posiadana przeze mnie pompa jest jednofazowa z tego co czytałem to spadki napięcia nawet do 20-25% nie powinny jej uszkodzić poza tym powinno zadziałać zabezpieczenie, u mnie spadek napięcia do 208V to jest coś w okolicach 9% przyjmując wartość zapewnianą 230V. Spadki napięcie występują zawsze jak jest uruchamiane urządzenie większej mocy, nie tyko w moim przypadku. Więc proszę tutaj nie porównywać wlewaniu oleju napędowego do silnika benzynowego bo nie jest to na miejscu, a instalacja została wykonana zgodnie z zaleceniami i odebrana przez pana serwisanta uruchamiającego pompę.Nawet nie wiem co robić dalej z Waszym przypadkiem, bo nawet nie jestem pewien czy to faktycznie płyta inwertera, Pan serwisant mówił, że trzeba podłączyć inną płytkę i sprawdzić czy to faktycznie pomoże, ale poza kolejnym pismem w którym zwalane jest wszystko na napięcie nic nie zostało sprawdzone. Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez Wojtek1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 25.08.2018 18:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2018 Prawdę mówiąc to współczuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karoka65 25.08.2018 18:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) Przykro mi że nie znając szczegółów tematu zrzucacie Państwo winę na firmę Viessmann. Niestety zauważyłem, że skoro nie działa np pompa ciepła to winien jest producent pompy. Przykro? tylko przykro? A co ma powiedzieć gościu który wywala kupę szmalu na jakieś niby super urządzenie które nie działa od pół roku a zima nieuchronnie się zbliża? Co pisałby pan konsultant gdyby kupił sobie takiego klamota i otrzymałby od producenta list przez pół roku? Jeśli urządzenie nie działa to kto wg. pana konsultanta jest winien? czy aby właśnie nie producent tej kupki złomu? A może użytkownik który nabrał się na piękne wpisy pana konsultanta na forum i kupił to cudo? Tak, najwyraźniej tak musi być, jednym winnym może być tylko klient jak zrobił się problem a pan konsultant dalej będzie wstawiał tu swoje słodkie pierdy. Ja nie kupiłbym od Was nawet starego gwoździa po tym co tu napisano i posiadając wiedzę choćby na tym przykładzie jakie jest Wasze podejście do serwisu. Pozdrawiam serdecznie. Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez karoka65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość TwojPan 26.08.2018 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2018 Przykro? tylko przykro? ..... wiedzę choćby na tym przykładzie jakie jest Wasze podejście do serwisu. Pozdrawiam serdecznie. He, he...Panie Wiesławie, spokojnie To, że wielka firma "x " posiadająca najlepsze serwisy na świecie, w naszym kraju nie ma serwisu-bo taki jaki ma-to żaden serwis, jest .....normalne. Gdyby taka usterka jak koledze powyżej, zdarzyła się u Niemców, temat byłby załatwiony już dawno. Urządzenie wymienione na nowe i sprawne. Klient ucałowany w rękę. Bonus w postaci wydłużonej gwarancji. Ale u nas? Kupił, zapłacił, zamontowali-i czego jeszcze gość chce? Przykre, ale normalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 27.08.2018 05:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 smutne ale prawdziwe - podpisuję się pod tym co napisał karoka65 i TwojPan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulibob 27.08.2018 06:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Też czuje się wydymany przez V co praawda chodzi o zmiękczacz ale V to V. Powiem na przykładzie satela centrala nawaliła mi drugi raz tuż po gwarancji odesłałem naprawili nie odpłatnie i dali dodatkowe dwa lata gwarancji to jest podejście do klienta.Od Viecha nie kupię już nic i każdemu odradzę tą firme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 27.08.2018 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Proszę państwa, brak jest właściwego zasilania a dodatkowo instalacja elektryczna jest wykonana niezgodnie z zaleceniami producenta. Dopóki te niezgodności nie zostaną usunięte dotąd urządzenie nie będzie mogło pracować prawidłowo. O wszystkim użytkownik został poinformowany i żadnych więcej zastrzeżeń do nas nie wnosił. Przykro nam jest, że zamiast zastosować się do zaleceń lepiej jest szerzyć falę hejtu. Gwarantuje, że jeżeli tylko Wojtek1981 wyrazi wolę współpracy i usunie opisane mu niezgodności to będziemy wtedy w stanie właściwie zdiagnozować urządzenie i naprawić ew. usterki (o ile rzeczywiście takowe występują). Co rocznie w samej tylko Polsce sprzedajemy dziesiątki tysięcy urządzeń i jakoś ci klienci są zadowoleni zarówno z jakości urządzeń jak również obsługi serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek1981 27.08.2018 11:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Panie Konsultancie napiszę jeszcze raz. Dokładnie 06.02.2015r. Pan serwisant który przyjechał uruchomić pompę stwierdził wiele rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a wytycznym producenta odnośnie montażu urządzenia oraz zostawił wytyczne, dnia 18.02.2015 dokonał odbioru wykonanych zaleceń z dnia 06.02.2015r uruchamiając pompę tym samym potwierdzając prawidłowość wykonania instalacji. W tej chwili problem polega na tym, że moja kotłownia nie znajduje się przy ścianie zewnętrznej budynku i wymiana przewodu wiąże się ze zrywaniem płytek i sufitów zarówno w kotłowni jak i w łazience. Nie po to wybierałem znaną firmę oraz instalatora który prowadzi salon firmowy w Cieszynie i ma wszystkie przeszkolenia, żeby zaraz po przeprowadzce demolować część domu, nie widzę tutaj swojej winy tylko zaniedbanie ww. firm i osób. Na pompie ciepła u mnie się nie kończy, z rekuperatorem też jest problem, kondensat częściowo spływa kanałem do tego przeznaczonym a część leje się bokami na podłogę, ten problem był zgłaszany instalatorowi który przyjechał, rozebrał rekuperator, stwierdził, że nic nie widzi, złożył go i problem również pozostał, niestety do rekuperatora do tej pory nie doczekałem się nawet książki gwarancyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaszpir007 27.08.2018 12:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Ładna spychologia ... Ale jeśli winowajcą jest "kabel 1,5mm" to nie można by podłączyć pompę pod jakiś gniazdko elektryczne tak gdzie jest kabel 2,5mm ?Po prostu zarobić kabel , na końcu wtyczka i tyle ... Może i będzie "prowizorka" ale będzie "wymagany kabel 2,5mm" ... Tyle że "boję się" że by się okazało że na kablu 2,5mm różnicy brak i cała linia "obrony" firmy poszła by się ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wojtek1981 27.08.2018 12:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Pewnie że można, nawet nie pod gniazdko mogę taki kabel do sprawdzenia w każdej chwili podpiąć bezpośrednio do skrzynki żeby zabezpieczenia były takie jak powinny i jestem w 100% pewien że nic to nie da bo spadek napięcia jest nie przy urządzeniu ale już na wejściu do budynku (skrzynki). Trochę mnie dziwi przy tej logice, że grzałka w pompie 9kW działa cały czas bez problemu, to jest po po 3kW na każdą fazę czyli więcej niż potrzeba pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_John 27.08.2018 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Problem widzę jest złożony.Pewnie spychologia powszechna wzięła tutaj górę, i każdy widzi problem nie po swojej stronie.Jeśli Viess... twierdzi, że problemem jest zasilanie, to dlaczego nie zrobisz (ty lub wykonawca tej niepoprawnej) instalacji tymczasowej? Moim zdaniem już dawno powinieneś naprawić wszystko na swój koszt i sprawę zakończyć w sądzie. W jaki sposób V... udowodnił, że urządzenie pracuje prawidłowo, skoro nigdy nie było poprawnie zasilone?Był agregat? Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez _John Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.