zieli 14.12.2013 06:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Wczoraj czyli w piatek trzynastego przyjechał do nas pan z autoryzowanego serwisu firmy whirlpool (swoja droga firma ta ma beznadziejna obsługe klienta) ktory zjawił sie w celu podłaczenia płyty indukcyjnej bo podobno w gwarancji (jeszcze nie czytałem)jest zapis ze musi to zrobic uprawniony technik druga sprawa ja sie na tym nie znam.Pan ten jak zobaczył nasza indukcje spytał małzonke czy ma instrukcje obsługi nie mielismy jej wiec wykonał pare telefonow bo jak sam przyznał nigdy nie widział takiego modelu. Po wykonaniu tych telefonow pan nabył na tyle wiedzy ze przystapil do podłaczania indukcji miała byc podłaczona pod siłe gdy wydawało sie ze wszystko jest ok indukcja działała grzała wode pan stwierdził ze cos jeszcze trzeba zmostkowac i tak uczynił po zmostkowqniu tego nastapiło pierdut i wystrzeliły korki a z indukcji poleciał dymek. Technik autoryzowanego serwisu firmy whirlpool stwierdził ze cos sie zepsuło i on zabiera ja do naprawy i tu pojawia sie moje pytanie czy moge domagac sie wymiany na nowy sprzet a nie naprawy jak tak to na jakiej podstawie i od kogo serwisu sprzedawcy czy producenta. Edytowane 14 Grudnia 2013 przez zieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.