Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Partacz z serwisu whirpool


zieli

Recommended Posts

Wczoraj czyli w piatek trzynastego przyjechał do nas pan z autoryzowanego serwisu firmy whirlpool (swoja droga firma ta ma beznadziejna obsługe klienta) ktory zjawił sie w celu podłaczenia płyty indukcyjnej bo podobno w gwarancji (jeszcze nie czytałem)jest zapis ze musi to zrobic uprawniony technik druga sprawa ja sie na tym nie znam.

Pan ten jak zobaczył nasza indukcje spytał małzonke czy ma instrukcje obsługi nie mielismy jej wiec wykonał pare telefonow bo jak sam przyznał nigdy nie widział takiego modelu. Po wykonaniu tych telefonow pan nabył na tyle wiedzy ze przystapil do podłaczania indukcji miała byc podłaczona pod siłe gdy wydawało sie ze wszystko jest ok indukcja działała grzała wode pan stwierdził ze cos jeszcze trzeba zmostkowac i tak uczynił po zmostkowqniu tego nastapiło pierdut i wystrzeliły korki a z indukcji poleciał dymek. Technik autoryzowanego serwisu firmy whirlpool stwierdził ze cos sie zepsuło i on zabiera ja do naprawy i tu pojawia sie moje pytanie czy moge domagac sie wymiany na nowy sprzet a nie naprawy jak tak to na jakiej podstawie i od kogo serwisu sprzedawcy czy producenta.

Edytowane przez zieli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...