Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

bacha budmat problem prima click rabek stojacy


gramnet

Recommended Posts

witam

To mój pierwszy post, sporo czytałem, surowy, przykryty więźbą i folią już mam, ale od dziś pojawił się problem z którym postanowiłem się podzielić.

Blacha na rąbek stojący Budmat prima click, dziś dekarze położyli 5 arkuszy i mamy widok taki jak na zapożyczonym zdjęciu czyli :

https://picasaweb.google.com/111099720554615614878/DachFotki#5748712885261050434

pofałdowania widoczne w miejscach gdzie blacha opiera się na łacie....

Już nie jeden fachowiec został zjechany za taki efekt, ale to niekoniecznie jest wina fachowca....

U mnie łaty sa idealnie natomiast wydaje się być wadliwa blacha. Jeżeli blacha była by w formacie takim jak na rysunku przekroju tak jak producent podaje pewnie było by wszystko ok, ale pasek z dziurami na śruby jest jakby nierówny, jest wyżej o około 1mm niż pozom samej blachy, więc po dociśnięciu wkrętem do łaty robi się fałd. Poniżej fotka który obrazuje mój przekrój... to sa dane mierzone okiem, ale widać jest to bez większego przyglądania... ja złożyłem reklamacje, zobaczymy co producent na to, a co sądzą fachowcy z forum ?

blacha.jpg

na rysunku A przekroj prawidłowy, na rysunku B mój przekroj.

blacha.jpg

Edytowane przez gramnet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem być może jest to wada produktu ale taką wadę widać już przy przyłożeniu pierwszego panela do łat. Kolejne panele nie powinny być montowane. Wychodzi trochę brak doświadczenia Twojego dekarza z tym produktem. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

niestety, reklamacja przez budmat nie uznana, mało tego budmat nawet nie uznał źle zapakowanej blachy, cale szczęście reklamacje złożyłem u sprzedawcy a nie w budmacie, sprzedawca myślał ze jak przekaże sprawę do budmatu to już go to nie dotyczy a to nie prawda, nie odpowiedział w terminie 14 dni wiec uznaje się ze reklamacja zostaje przyjęta, teraz ma problem...

Sama obsluga reklamacji przez budmat wyglądała tak ze przysłali handlowca który zrobił kilka zdjęć telefonem, powtarzał ze nie jest osoba decyzyjna i tyle, nikogo więcej nie było... stwierdził na miejscu ze laty są niewyrównane, ok były nie wyrównane, prawie na całym dachu bo to dopiero miało być robione, natomiast były dokładnie wyrównane w miejscu gdzie było położonych tych kilka paneli...

Postanowiłem jednak w trakcie rozpatrywania reklamacji ze położymy ta blachę i położyliśmy... niestety jest to totalne dziadostwo, blacha jest cienka i tylko na pełnym deskowaniu nie będzie się wyginać, wiadomo trzeba jeszcze dołożyć mate wentylacyjna, koszt takiego dachu przerasta mocno koszt pokycia dachówka... Kolega położył blachę na rąbek 15 zl/m2 tańsza i u niego się nic nie wygina, robili ci sami fachowcy, ale mówili odrazu ze blacha tej drugiej firmy była dużo twardsza...

zarazie czekam na wymianę porysowanych w transporcie paneli, sprzedawca się miga, ale nie odpuszczę, być może wniosę sprawę do sadu o obniżenie kwoty towaru z powodu kiepskiej jakości, czas pokaże, w końcu przez nieuwagę sprzedawcy reklamacja została uznana i spkojnie mógłbym żądać wymiany blachy, po złośliwości nawet w terminie 2 dni co wiadomo nie było by możliwe i wtedy kasa do zwrotu.

Całość prawna skonsultowana z rzecznikiem praw konsumenta wiec proszę oszczędzić komentarzy co prawnie można a czego nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...