skora85 27.12.2013 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 Witam mam dach pokryty papą z pełnym deskowaniem. Planuję zaadaptować strych i w związku z tym chcę zacząć od ocieplenia dachu i pokrycia starej papy blachodachówką. Moje pytanie dotyczy tego czy jest możliwość wykonania ocieplenia wełną lub styropianem od zewnątrz(na papę) a następnie przykrycie blachodachówką. Chciałabym w ten sposób zaoszczędzić jak najwięcej miejsca na strychu.Bardzo proszę o podpowiedź bo jestem w tych tematach zielona:) z góry dziękuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 27.12.2013 18:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 Żeby ocieplić od zewnątrz trzeba zrobić drugą konstrukcję żeby mieć miejsce gdzie włożyć "ocieplenie"lub zastanowić się nad płytami poliuretanowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skora85 27.12.2013 19:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 Raczej myślę o położeniu konstrukcji jednak zastanawia mnie czy pozostawienie starej papy w niczym nie będzie przeszkadzało i czy lepsze będzie położenie styropianu czy wełny i jaka grubość byłaby odpowiednia. I ogólnie jak to wszystko miałoby wyglądać od strony technicznej tak krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania