gregor_p75 01.01.2014 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 WitamPrzepraszam że powielam temat, który już wcześniej się pojawiał ale jestem laikiem w tym temacie i chciałbym aby ktoś mi dokładnie powiedział co jest źle zrobione i co ma poprawić mój developer aby to działało jak należy.Ale od początku.....Właśnie zakupiłem bliźniak od developera i jestem na etapie wykańczania. Od kilku dni śpimy już w pomieszczeniach górnych - na dole jeszcze trwa wykańczanie. Pojawiły się problemy z ogrzewaniem.Na dole mamy ogrzewanie podłogowe w łazience, korytarzu oraz w salonie z otwarta kuchnią. Dodatkowo w łazience jest grzejnik drabinkowy, w salonie jeden grzejnik płytowy i również płytowy grzejnik w garażu. U góry w pokojach są grzejniki płytowe a w łazience podłogówka i grzejnik drabinkowy.Całość zasilana jest kotłem gazowym kondensacyjnym Saunier Duval ISOTWIN CONDENS F30B i dodatkowo kominkiem z płaszczem wodnym. Do kotła podłączony jest sterownik COSMO Perfect CM707 umieszczony na dole. Są dwie skrzynki z mieszalnikami jedna na dole a jedna u góry. Pompa jest tylko w kotle i druga przy kominku (uruchamiana automatem z kominka oczywiście jak kominek osiągnie temperaturę odpowiednią).Oto problemy jakie zaobserwowałem:1) praktycznie nie ma możliwości regulacji temperatury w górnych pomieszczeniach, jak na sterowniku ustawię temp. 21 stopni to po osiągnięciu tej temperatury piec się wyłączy i u góry nie grzeją ani grzejniki ani podłogówka w łazience. W tym czasie na dole jest temperatura 21 stopni.2) ogrzewanie podłogowe praktycznie działa tylko w łazience dolnej i górnej a w salonie i korytarzu podłoga jest zimna (trochę poczytałem podobnych wątków i zwróciłem uwagę że na mieszaczu powrotnym mam zainstalowany jeden zawór RTL jakby na całą listwę powrotu). Proszę o wskazanie co należy poprawić, zamontować, przerobić bo chciałbym zgłosić to developerowi ale jako że się nie znam to muszę mieć wiedzę aby zrobione to zostało dobrze.Jeżeli do udzielenia odpowi