Shewawah 06.01.2014 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Witajcie,Mam kłopot. Chcę pomalować ściany. Wiadomo - grunt plus farba. Grunt będzie uniwersalny, a farba emulsyjna lateksowa. Zastanawiam się czy istnieje narzędzie, które mogłoby mi pomóc w nanoszeniu zarówno gruntu jak i samych barw. Czy jest coś takiego jak aerograf, którego mogłabym użyć? Jeśli tak, to czy jest to drogie urządzenie? Niestety nie stać mnie na nie lada wydatki i nie chciałabym wydać dużych pieniędzy na to "narzędzie". Muszę jednak malowanie przeprowadzić tak szybko jak to możliwe. Czy macie jakieś doświadczenia z takim urządzeniem? Czy gruntowanie i malowanie przebiega równomiernie? Czy farba lateksowa w ogóle przeleci przez "wypust" aerografu (urządzenie nie zapcha się)?Uprzejmie proszę o jakieś podpowiedzi, ponieważ jestem zielona w temacie rozpraszania farb/gruntów aerografem. Wybaczcie proszę język laika.Dziękuję. Edytowane 6 Stycznia 2014 przez Shewawah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzabij 07.01.2014 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Areograf kojarzy mi się z małym urządzeniem do dekoracyjnego malowania detali. Do ścian potrzebujesz czegoś mocnego. Zasada działania zbliżona, ale urządzenie mocarne. Szukaj czegoś co się nazywa agregat malarski. Ja bym nie kupował, osiągalne dla kieszeni są ... słabe. Lepiej na tą jedną robotę wypożyczyć coś profesjonalnego. Poszukaj w swoim mieście wypożyczalni narzędzi i maszyn budowlanych, powinni mierz coś takiego (np. http://www.ramirent.pl/produkt_436.html). Myślę że za 200-300 PLN oblecisz całą chałupę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania