roof 19.01.2014 22:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2014 Witam wszystkich forumowiczów muratora Jestem z wykształcenia socjologiem i badaczem rynku, wykonuje przeróżne projekty badawcze, a obecnie właśnie zbieram opinie osób, które w ostatnich dwóch latach (bądź najbliższych sześciu miesiącach) budowały (bądź mają w planach budowę/zmianę/renowację) lub zmieniały dach (samodzielnie albo poprzez firmę), w celu przeprowadzenia telefonicznego badania rynku (ankieta wynagradzana za poświęcony czas i opinie). Zainteresowane osoby proszę o prywatną wiadomość na forum (mam na myśli wszelkiego rodzaju dachy od wiat, przez budynki gospodarcze po domy mieszkalne). Samo badanie ma na celu zebranie doświadczeń i opinii osób, które podejmowały/podejmą takie przedsięwzięcie. Osobiście, zupełnie prywatnie i bez związku z projektem badawczym, przymierzam się do zmiany dachu na przeszło 50-cio letnim budynku mieszkalnym. Od 17-stu lat stoi nieogrzewany i niezamieszkany, ponieważ jednak nie stać mnie w tej chwili na wybudowanie nowego domu, podjęłam decyzje, że będę remontować ten domek "po babci". Budynek wymaga gruntownej renowacji, a ja się totalnie na tym nie znam, dlatego takie fora są niezwykle przydatne i mam zamiar je przerobić od deski do deski. Niestety nie posiadam "fachowca", który by ocenił czy warto remontować ten dom, czy jednak pochłonie on takie pieniądze, że lepiej już myśleć o "nowej budowie". Tak czy inaczej, obawiam się w ostatecznym efekcie niespodzianek typu: pleśń i cieknące ściany, zła wentylacja (nie znam fachowych określeń takich zjawisk, ale mniej więcej to stało się u znajomych, którzy wyremontowali równie stary budynek). Projekt badawczy zmobilizował mnie do poszukiwań osób, które zmieniały dachy i przy okazji znalazłam takie miejsce, które może mi bardzo pomóc w mojej prywatnej sprawie:). Zatem, nie jestem sama i mam źródło wiedzy. Pozdrawiam serdecznie, Michadzia (roof) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej