Sure_ch 20.01.2014 16:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Witam Mam duży problem z ogrzewaniem u siebie w domku, na piecu jest ustawione 55, dochodzi nawet do 80-90 stopni a w domu ciagle zimno, kaloryfery dosc cieple, ale w piecu bardzo szybko sie wypala, wegla jak na taki domek jak moj - 136 m2 idzie dosc sporo. Mieszkam pierwszy rok w tym domu - jest to nowy dom, nigdy nie mialam stycznosci z piecem i jestem totalnie zielona w tej tematyce, no ale chyba musi byc cos zle ustawione bo niemożliwe aby tak zimno bylo w domu, jest ok 16 stopni przy takich ustawieniu na piecu jw. Jestem kobieta i prosze o pomoc i dosc proste wytłumaczenie. wklejam zdjecie mojego zaworu, moze on jest zle ustawiony ?? prosze o wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fachman19 20.01.2014 17:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Ustaw w skrajne położenie .Obojętne które .W jednym położeniu grzejniki powinny przestać grzać ,a w przeciwnym uzyskają temperaturę kotła(pieca). Uwaga w ustawieniu w którym przestaną grzać grzejniki kocioł (piec) zacznie się rozgrzewać i może się zagotować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mark3k 20.01.2014 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Wrzuć fotę z rurkami do i od zaworu z fragmentem kotła. pompą obiegową, etc....Fota samego zaworu nie mówi zbyt wiele. Ustaw tą dźwignię pod kątem 45o i powinno ok 50% wody z kotła popłynąć do grzejników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fachman19 20.01.2014 18:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Ustaw tą dźwignię pod kątem 45o i powinno ok 50% wody z kotła popłynąć do grzejników. To zależy czy ma charakterystykę liniową czy logarytmiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania