Emil_77 25.01.2014 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Witam, Planuję zakup domu. Ponieważ nie znam się na konstrukacjach budowlanych chciałem Was poprosić o radę. W ogłoszeniach jako materiał konstrukcji jest wymieniona albo cegła albo gazobeton. Jaka jest różnica w tych materiałach ? Który jest lepszy ? Podejrzewam że odpowiedź może nie być łatwa i coś jest kosztem czegoś. Ale chciałbym wiedzieć generalnie dlaczego niektóre domy są z cegły a niektóre z gazobetonu. Dziękuję, Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beton44 25.01.2014 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Witam, Planuję zakup domu. Ponieważ nie znam się na konstrukacjach budowlanych chciałem Was poprosić o radę. W ogłoszeniach jako materiał konstrukcji jest wymieniona albo cegła albo gazobeton. 1Jaka jest różnica w tych materiałach ? 2 Który jest lepszy ? Podejrzewam że odpowiedź może nie być łatwa i coś jest kosztem czegoś. 3 Ale chciałbym wiedzieć generalnie dlaczego niektóre domy są z cegły a niektóre z gazobetonu. Dziękuję, Emil Pytanie 1 to jednak chyba wystarczy googleszukaj. Pytanie 2 raczej powinno brzmieć - czy każdy z nich jest wystarczająco dobry do budowy konkretnego domu - tak Pytanie 3 tu temat pięknie można rozwinąć na 100 wypowiedzi, jak bym z grubsza prorokował że dlatego że tak zaprojektował projektant uwzględniając wnioski inwestora tudzież właściwości tych materiałów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania