Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Problem z pompą ciepła Vitocal 222G Viessmann


martisia00

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 155
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Wejdz do menu serwisowego i wykonaj test urzadzen. Czyli wlaczaj kazda pompe obiegowa i sprawdz czy dziala. Tak samo sprezarka. Mapisz czy sie uruchamia. Obok ekranu masz odsuwany panel. Swieci sie czerwona dioda?

Taki blad tez potrafi wyskoczyc jak nie ma jednej fazy. Burzy nie miales? Fazy sa?

Edytowane przez Tomaszs131
Łączenie postów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]393099[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]393100[/ATTACH]

 

Oznacza to zbyt niską temperaturę parownika. Raczej chyba nie zamarzło dolne źródło (to możliwe by było pod koniec zimy) teraz to raczej warto sprawdzić czy np nie zakleszczyła się pompa na dolnym źródle. Najlepiej się kontaktować z wykonawcą instalacji lub serwisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
  • 2 years później...
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem co prawda pompę powietrze -woda Viesmann Vitocal 200 S, ale w moim przypadku to także bardzo awaryjna jedostka, 6 awarii w 3 mce, czekan na wymiane przez producenta, bo nie poradzil sobie ani ze zdiagnozowaniem usterki ani z naprawą - pompa generalnie stale wpada w stan awarii ukladu chlodniczego, bez powodu, pracuje kilka dni lub godzin i „foch”...Viessmann twierdzi, że to jakaś blahostka, ale jej nie potrafi wykryć ani naprawić, a czas reakcji woła o pomstę, nawet do 6 dni czekania bo nie mają części na stanie w PL - jak na flagowy model to absolutnie zaskakujące dzialanie tak uznanaj firmy, widać, że jakość produktu i obsługi idzie rowno w doł kosztem klenta - nie polecam zakupu ani przeżywania podobnych doswiadczeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...