jvc 04.07.2017 06:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2017 Czym się chcesz martwić ? Tymi 2-3 Kwh?Z doświadczenia użytkowania podobnej pompy ciepła ,zużycie średnie wychodzi u mnie na poziomie 100-120 KWh za miesiąc podgrzania wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 08.07.2017 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 w takim razie wszystko jest w najlepszym porzadku. bede monitorowac zuzycie na biezaco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 11.07.2017 11:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lipca 2017 niestety energa odmówiła zmiany taryfy na g12w i tym sposobem utknelismy przez rok w g11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jvc 11.07.2017 12:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lipca 2017 Dlaczego odmówiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asolt 11.07.2017 12:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lipca 2017 Dlaczego odmówiła? Zapewne z powodu ze nie minął rok od podpisania umowy na G11, nie spotkałem sie z innym powodem odmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 14.07.2017 04:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 Witam, wyskoczył nam taki błąd. Czy można sobie samemu z tym poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 14.07.2017 04:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jvc 14.07.2017 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 Raczej serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
photos 16.07.2017 10:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2017 (edytowane) Wejdz do menu serwisowego i wykonaj test urzadzen. Czyli wlaczaj kazda pompe obiegowa i sprawdz czy dziala. Tak samo sprezarka. Mapisz czy sie uruchamia. Obok ekranu masz odsuwany panel. Swieci sie czerwona dioda?Taki blad tez potrafi wyskoczyc jak nie ma jednej fazy. Burzy nie miales? Fazy sa? Edytowane 16 Lipca 2017 przez Tomaszs131 Łączenie postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 17.07.2017 14:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2017 [ATTACH=CONFIG]393099[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]393100[/ATTACH] Oznacza to zbyt niską temperaturę parownika. Raczej chyba nie zamarzło dolne źródło (to możliwe by było pod koniec zimy) teraz to raczej warto sprawdzić czy np nie zakleszczyła się pompa na dolnym źródle. Najlepiej się kontaktować z wykonawcą instalacji lub serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 19.07.2017 12:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 instalator twierdzi ze konieczne jest uzupelnienie glikolu. Wyłączył jakiś czujnik i ciepła woda wróciła. Powiedzial że na dniach uzupełni glikol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 19.07.2017 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Masz możliwość kontroli ciśnienia glikolu w dz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gooskazip 31.08.2017 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2017 Witam, przymierzamy sie powoli do uruchomienia pompy na grzanie. Kiedy zaczynacie puszczać na podłogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
buddar 07.05.2020 13:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 07.05.2020 13:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 Skontaktuj się z przedstawicielem firmy tu na FM.Co jakiś czas pojawia się na forum, może coś zaradzi, przyspieszy, dopilnuje konkretnej naprawy pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
buddar 08.05.2020 11:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 Kupiłem co prawda pompę powietrze -woda Viesmann Vitocal 200 S, ale w moim przypadku to także bardzo awaryjna jedostka, 6 awarii w 3 mce, czekan na wymiane przez producenta, bo nie poradzil sobie ani ze zdiagnozowaniem usterki ani z naprawą - pompa generalnie stale wpada w stan awarii ukladu chlodniczego, bez powodu, pracuje kilka dni lub godzin i „foch”...Viessmann twierdzi, że to jakaś blahostka, ale jej nie potrafi wykryć ani naprawić, a czas reakcji woła o pomstę, nawet do 6 dni czekania bo nie mają części na stanie w PL - jak na flagowy model to absolutnie zaskakujące dzialanie tak uznanaj firmy, widać, że jakość produktu i obsługi idzie rowno w doł kosztem klenta - nie polecam zakupu ani przeżywania podobnych doswiadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.