wariatos 20.02.2014 18:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Problem dotyczy drzwi zewnętrznych wejściowych firmy Mazowiecka Fabryka Okien i Drzwi na profilu PONZIO. Dokładnie chodzi o to iż drzwi są krzywe. Różnica w szerokości drzwi na górze oraz dole wynosi 5 mm przez co szpara między drzwiami a futryną na górze jest większa a na dole mniejsza oraz przy zamkniętych drzwiach w rogu drzwi widać iż jest szczelina(przebija światło). Serwis od początku próbował dane nierówności wyregulować jednak podczas 3 wizyt nie udało im się tego dokonać. Podczas tych 3 wizyt serwisanci nawet nie wpadli na pomysł zmierzenia drzwi(albo nie chcieli) ponieważ o różnicy w szerokości poinformowałem ich dopiero ja po dokładnym wymierzeniu. Podczas ostatniej wizyty (4) serwisanci zmierzyli drzwi i faktycznie przyznali iż są nierówne. Zaproponowali mi iż drzwi zabiorą do fabryki i tam je wyprostują, cała sprawa naprawy ma potrwać 3 godziny przez ten czas dom pozostanie bez drzwi wejściowych. Wstępnie przystałem na takie rozwiązanie sprawy. Jednak po zastanowieniu zacząłem obawiać się czy to dobry pomysł. Bardzo proszę o pomoc jak dany problem rozwiązać. Czy w takim przypadku nie powinienem żądać wymiany drzwi na nowe? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 20.02.2014 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 myślę, że powinieneś się zgodzić na propozycję. Sądzę, że chcą Ci właśnie zrobić nowe skrzydło bo raczej nie rozciągną aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 20.02.2014 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 raczej nowego skrzydła nie zrobią - ale to nie ma znaczenia co zrobią - ważne że naprawią by było dobrze i tak naprawdę możesz sobie żądać - a co masz w gwarancji napisane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wariatos 20.02.2014 19:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Ja się raczej martwię że będą chcieli tą różnicę zeszlifować, bo raczej innej opcji nie ma. Tak jak Charlie napisał aluminium nie rozciągną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wariatos 20.02.2014 19:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 raczej nowego skrzydła nie zrobią - ale to nie ma znaczenia co zrobią - ważne że naprawią by było dobrze i tak naprawdę możesz sobie żądać - a co masz w gwarancji napisane? Właśnie tu jest problem ponieważ jeszcze nie dostałem karty gwarancyjnej od dewelopera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 20.02.2014 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Oooo to masz drzwi w domu od developera? Hmmm.... współczuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 20.02.2014 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Jak zeszlifują - aluminium ? 5 mm zdejmą ? To nie drewno Poza tym nawet gdyby można było coś takiego zrobić to bezsensu - szpara byłaby na całej długości drzwi. Machnął się pilarz i tyle. Wymienią kształtownik, skręcą i już. Konstrukcje aluminiowe jak tylko nie są zagniatane to w takich przypadkach można naprawić odcinkowo bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 20.02.2014 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 sorki Charlie, jak ty jeszcze mało wiesz o Aluminium, mimo iż nim handlujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wariatos 20.02.2014 22:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Mam nadzieje, że sprawa zakończy się pozytywnie. Tak jak napisał : Wymienią kształtownik, skręcą i już. Konstrukcje aluminiowe jak tylko nie są zagniatane to w takich przypadkach można naprawić odcinkowo bez problemu., Albo dostanę nowe drzwi. Zdecydowanie wolałbym to drugie rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 21.02.2014 07:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 E tam.Wolisz nowe spodnie czy jednak dobrze poprawić krawiecko te które masz i już znasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 21.02.2014 08:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 Mam nadzieje, że sprawa zakończy się pozytywnie. Tak jak napisał : , Albo dostanę nowe drzwi. Zdecydowanie wolałbym to drugie rozwiązanie Ty to sobie możesz - decyzje zawsze podejmuje producent. A jak masz z tym problem to idź do Sądu. Może za 1,5 roku dostaniesz wyrok. P.S Klient nasz Pan ale kasa tylko nasza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slaku 21.02.2014 09:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 drzwi skręcane powinny być też klejone więc może być problem z ich rozmontowaniem ale fakt prawdopodobnie zrobią nowe skrzydło i po kłopocie. a że chcą je zabrać na montownie to dobrze, bo przynajmniej dobrze pozakładają zawiasy zamki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 24.02.2014 12:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Jak dla mnie to ten towar jest niezgodny z umową (oczywiście jeśli posiadasz kartę gwarancyjną).To tak jakby kupić TV o przekątnej 42" a mieć w zasadzie 41". Jest podstawa do wymiany na nowe drzwi lub naprawę elementu, bo różnica jest dość duża. Nikt tak na prawdę łaski Ci nie robi, bo od tego są karty gwarancyjne i reklamacje. O reszcie sposobów naprawy lub wymiany będzie decydował producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 24.02.2014 13:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Jak dla mnie to ten towar jest niezgodny z umową (oczywiście jeśli posiadasz kartę gwarancyjną). To tak jakby kupić TV o przekątnej 42" a mieć w zasadzie 41". Jest podstawa do wymiany na nowe drzwi lub naprawę elementu, bo różnica jest dość duża. Nikt tak na prawdę łaski Ci nie robi, bo od tego są karty gwarancyjne i reklamacje. O reszcie sposobów naprawy lub wymiany będzie decydował producent.i tu jest chyba koniec jakichkolwiek dywagacji. Czy zgodny czy niezgodny to już nie ma znaczenia, naprawić trzeba a jak to już wiadomo, i nie MUSI to być wymiana na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.