kluivert83 16.03.2014 08:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Wiem że to może nieprofesjonalna nazwa wątku ale chciałem zapytać czy jest jakaś zalecana ilość swiatła w danym pomieszczeniu1. Czy taka wartość wyraża się w Watach czy też w innej jednostce2. Robie remont pokoju który ma wymiar 4,5 m x 4,5 m a sufit podwieszany będzie na wysokości 2,60 m.Mam zamia dać 8 opraw halogenowych MR 16. I teraz czekam na poradę jakie dać żarówki. Oczywiście rozumiem że to zależy od tego czy jest okno itd ale załóżmy sytuacje w nocy3. To już takie technizne pytanie. Czy np żarówka 100 Wattowa daje tyle samo światła czo 4 żarówki 25 Watoowe - oczywiście tego samego rodzaju Jestem laikiem i z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 16.03.2014 08:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 3. To już takie technizne pytanie. Czy np żarówka 100 Wattowa daje tyle samo światła czo 4 żarówki 25 Watoowe - oczywiście tego samego rodzaju nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania