Papolinek 23.03.2014 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 (edytowane) Witam.W zamontowanych oknach PCV Jezierskiego po 6 latach na rogach ramy okiennej zaczyna odchodzić okleina .Jaki jest tego powód,jak dokonać naprawy ?http://images62.fotosik.pl/793/65d044c17f61d994med.jpg Edytowane 23 Marca 2014 przez P:)apolinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 23.03.2014 11:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Proponuje wrzucić jakieś zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 23.03.2014 12:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Zgłoś reklamację do salonu, gdzie kupowałeś, a jeżeli nie istnieje bezpośrednio do Jezierskiego. Sami okleinowali profile i z tego co wiem mieli takie reklamacje z odchodzącą okleiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Papolinek 23.03.2014 13:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Okres gwarancji juz minał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 23.03.2014 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Suszarka by lekko naciągnąć okleinę a później Kropelka bo . . . co kropelka sklei żadna siła nie rozkleiŚmieszne? Być może ale działą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 23.03.2014 15:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Polecam przeczytać przed zastosowaniem rady Kolegi nikt ważny.http://pl.wikipedia.org/wiki/Klej_%28modelarstwo%29#Kleje_cyjanoakrylowe Lepiej użyć gęstszego kleju niż kropelka, bo ona jak dla mnie za szybko złapie laminat. W tym przypadku, gdzie jest narożnik i ciężko będzie dobrze uchwycić kawałek laminatu może okazać się to kluczowe aby nie schrzanić sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 23.03.2014 15:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 i na koniec, by zjawisko już nie miało miejsc kupić mały ćwierćwałek i przykleić go do PARAPETU a szczelinkę od góry wypełnić jakimś lepiszczem np. silikonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 23.03.2014 16:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Okres gwarancji juz minał Z tego co wiem to dają 7 lat gwarancji. Poza tym startują od nowa i zależy im na dobrej opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 23.03.2014 16:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 i na koniec, by zjawisko już nie miało miejsc kupić mały ćwierćwałek i przykleić go do PARAPETU a szczelinkę od góry wypełnić jakimś lepiszczem np. silikonem Sanitarny przydałby się w takim miejscu dla bezpieczeństwa. Nie ma tam wilgoci jak w łazienkach czy kuchniach ale na forum (o zgrozo) coraz częściej pojawiają się wpisy o laniu się wody po oknach i drzwiach - co skutkuje grzybem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Papolinek 24.03.2014 08:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Okna sa z kwietnia 2007 r. wtedy jeszcze obowiazywała gwarancja 5 letnia.Od 2009 dali 7 lat.Pytanie brzmi...jaki powód jest że okleina sie zrywa.Jak to naprawicz aby było skutecznie?Dzwoniac do Jezierskiego informowali mnie o mozliwosci wyjaecia całej ramy....o zgrozo kucie ponowne obrabianie...Nie bende ukrywał ze licze na zatrzymanie procesu,drobne ubytki w okleinie po skurczu sa dla mnie lepsza alternatywa od rozkówania wszystkiego.Na zdjęciu pokazana jest rama w pomieszczeniu nie urzytkowanym jeszcze,dlatego brak sylikonów wokuł okna.To okno ma najbardziej widoczny defekt w postaci odklejania sie okleiny,inne narazie maja paski jakby okleina sie nadrywała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 24.03.2014 09:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 przyklej i zapomnij o temacie.Niestety tak się zdarza przy samodzielnym oklinowaniu profili, pracownik czegoś tam nie dopilnował i wyszło jak wyszłoZupełnie inaczej to wygląda jak profil wychodzi z fabryki od razu w okleinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 24.03.2014 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 przyklej i zapomnij o temacie. Niestety tak się zdarza przy samodzielnym oklinowaniu profili, pracownik czegoś tam nie dopilnował i wyszło jak wyszło Zupełnie inaczej to wygląda jak profil wychodzi z fabryki od razu w okleinie Nie można deprymować okleinowania profili przez producentów okien, jeżeli zrobią to dobrze to nic się nie dzieje:) To samo może zdarzyć się producentowi profila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 24.03.2014 14:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Okna sa z kwietnia 2007 r. wtedy jeszcze obowiazywała gwarancja 5 letnia.Od 2009 dali 7 lat. To pech z tą gwarancją, przyklej tak jak pisze nikt ważny, ewentualnie poproś serwis Jezierskiego, może podjadą jak będą gdzieś w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Factor 25.03.2014 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Rzeczywiście pech z tą gwarancją, ale mimo wszystko proponowałbym bezpośredni kontakt z serwisem Jezierskiego. Słyszałem, że mają sensowne podejście do takich spraw i powinni zaproponować jakieś rozwiązanie. Zawsze bezpośredni kontakt i rozmowa jest lepsza niż zastanawianie się co zrobić.Trzymam kciuki i czekam na ewentualny odzew jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Papolinek 25.03.2014 19:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Kontakt staram sie podjąc od 2 dni.Dzwoniac na numery ze strony jak i udostępnione mi ze sklepu, wszyscy przekierowuja mnie do serwisu który ciagle jest niedostępny....Czy w tej firmie wszyscy pracuja na produkcji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 26.03.2014 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Nikt nie odbiera? A miało być lepiej Spróbuj porozmawiać z Przedstawicielem Handlowym: Grzegorzem Paradowskim tel. +48 506 178 102 i przedstaw mu problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
markoweokna 26.03.2014 14:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Nikt nie odbiera? A miało być lepiej Spróbuj porozmawiać z Przedstawicielem Handlowym: Grzegorzem Paradowskim tel. +48 506 178 102 i przedstaw mu problem. Grzegorz już tam nie pracuje [ od 12.2013 ]. Pozostaje kontakt do firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 26.03.2014 15:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 To mnie zaskoczyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Papolinek 26.03.2014 15:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Dziś dodzwoniłem sie do Jezierskiego. Pan Hajduk stwierdził iz gwarancja 7 letnia nie obejmuje moich okien.Zaproponował montaz okapniczków do okna.Sęk w tym iz okleina odchodzi na ramiaku w róznych miejscach (przy zgrzewach) i taki okapniczek mozna sobie odpuścic.Napisze do tego Pana maila,zobacze jakie sensowne rozwiazanie zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 26.03.2014 17:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Daj znać, sam jestem ciekaw co zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.