mclato 17.04.2014 21:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Witam, Chcę wybudować punkt usługowy na terenie centrum handlowego - myjnie ręczną wraz z wulkanizacją. Pomysł jest taki, że vchcę zbudować myjnie dwustanowiskową z wulkanizacją, czyli dwa pomieszczenia pod myjnie/wulkanizację po 35m2 kazdy, do tego pomieszczenie robocze 24m2 oraz biuro i pomieszczenie socjalne 26m2 (po 13m2 każde). Budynek ma być jak najtańszy i w miare potrzeby szybki do rozbiórki i przeniesienia w inne miejsce - jeśli jest taka możliwość. problem polega na tym iż nie wiem z kim rozmawiać i z czego ma być taki budynek. Niestety nie mam dużego doświadczenia w budowlance. Może byc murowany ale zakładam także możliwość postawienia takiego budynku na konstrukcji stalowej - mam dojście do tańszej stalówki. Myślałem o ścianach styropianowych z blachą powlekaną - jak to robi firma Budotechnika. Bardzo proszę o pomoc w temacie i o pomysł. Myjnia ma stać w województwie śląskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beton44 17.04.2014 21:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Proponuję najłatwiejsze rozwiązanie: wystąpić do gminy o warunki zabudowy. Tam wszystko będzie co i jak. Akurat problem z czego ściany to będzie podejrzewam najmniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
vonica 15.05.2015 11:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Kolega wyżej ma rację, idź do gminy, oni będa wiedzieli wszystko co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 15.05.2015 11:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Wystąpić o warunki i poszukać sensownego projektanta. Ściany to chyba najmniejszy problem. Woda, kanaliza, separatory, uzgodnienie p.poż, sanepid bhp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania