Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Uprzedzam przed kupnem okien MS . Okna super - natomiast na serwis nie macie co liczyć.

Poniewaz miałem włamanie , w listopadzie zamówiełem skrzydło na wymianę .

Okaząło się , że skrzydło było wadliwiwe zamontowane ( nie zamykało się) - więc wezwałem w lutym serwisanta z MS Wolica. Skrzydło zostało ( podobno naprawione) . Ze względu na zimę okna nie otwierałem - pierwszy raz otworzyłem w kwietniu . Oczywiście okna nie można było zamknąć .

Wezwałem znów montażystę , który popatrzył i stwierdził że jest to wina okna i że sam nie zrobi - musi zglosić do fabryki .

Wreszcie , po 3 tygodniach ciszy zadzwoniłem do Wolicy - gdzie szef stwierdził , że nie dzwonil po serwis z fabryki , ponieważ brygadzista przekazał mu , ze jest to moja wina że okno nie działa.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/
Udostępnij na innych stronach

Planuję kupic okna z tej właśnie firmy. Z tego co piszesz to nie masz nic do okien które są zamontowane. Więc może powinieneś przestrzegać przed danym oddziałem a nie całą firmą M&S? W sumie każdy serwis może być inny. Mam nadzieję :roll:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-323353
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam M&S-y jsłynne "TYTANOWE" :lol: uż prawie dwa lata i nie jestem z nich zadowolony. Cp rawda są to duże jednoskrzydłowe 1465x1435 i mam problemy z okuciami w oknach. Chdzą jakoś tak ciężko, coś tam przeskakuje i zacina się. Drzwi balkonowe wiecznie się ocierająo ramę jak nie u góry tona dole. Klamki z guzikami 2 sztuki guziki się zacięły brrr. Panowie z serwisu już 4 razy byli regulować i ciągle coś nie gra już ich nie wzywam bo kazali sobie za wizytę bulić kasę więc mam ich w nosie. W instrukcji jest sposób regulacji więc samemu imbusem ćwiczę i jakoś tak ciągnę. Mam za to jednego decenunincka 5 lat wymiar ten sam okno chodzi jak po maśle zero problemów. To były moje pierwsze i ostatnie M&S-y
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-323522
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam M&S-y jsłynne "TYTANOWE" :lol: uż prawie dwa lata i nie jestem z nich zadowolony. Cp rawda są to duże jednoskrzydłowe 1465x1435 i mam problemy z okuciami w oknach. Chdzą jakoś tak ciężko, coś tam przeskakuje i zacina się. Drzwi balkonowe wiecznie się ocierająo ramę jak nie u góry tona dole. Klamki z guzikami 2 sztuki guziki się zacięły brrr. Panowie z serwisu już 4 razy byli regulować i ciągle coś nie gra już ich nie wzywam bo kazali sobie za wizytę bulić kasę więc mam ich w nosie. W instrukcji jest sposób regulacji więc samemu imbusem ćwiczę i jakoś tak ciągnę. Mam za to jednego decenunincka 5 lat wymiar ten sam okno chodzi jak po maśle zero problemów. To były moje pierwsze i ostatnie M&S-y
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-323526
Udostępnij na innych stronach

Niestety , nie jest to jedyna komplikacja - która wynika z nieprofesjonalności dystrybutora - oddziału . Firma MS nie posiada komórki reklamacyjnej - a reklamacjami zajmuje się osoba w Dziale handlowym , która poprzednio sprawę załatwiała . Słyszeliście by ktoś w takiej firmie kwestionował samego siebie?

Co do jakości innych okien - czyli 95% nie mam zastrzeżen - ostrzegam jedynie przed jakoscią obsługi i przeciągającym się terminem załtwiania takich reklamacji .

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-324052
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

AUTOMIK1 --- Jest trochę inaczej niż napisałeś. PFO M&S posiada Dział Jakości i serwisantów odwiedzających klientów jesli problem takiej wizyty wymaga. Odrębną sprawą jest obsługa w konkretnym punkcie. Tutaj jesli masz zastrzeżenia to najlepiej zmienić oddział (chyba, że już podpisałeś umowę...) Chociaż tak naprawdę na etapie zapytań i wyboru okien można dostrzec z kim mamy do czynienia... przynajmniej w większości przypadków ;)

 

Z terminami faktycznie bywa różnie, czasem coś się przeciagnie - jednak nigdy nie zostawia się samego klienta z problemem. Reklamacja to reklamacja. Zdarza się nawet najlepszym. Ważne by wyjść z niej "z twarzą" :)

 

Pozdrawiam.

 

Vonn

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-338986
Udostępnij na innych stronach

Ja z innej beczki...

 

 

mam ich okna "tytanowe" - miałam z nimi problemy tzn zadnych technicznych..po prostu na dole skrzydlo było wygiete,nie powodowało to zadnych problemow z otwieraniem i zamykaniem okien.złozyłam reklamacje i panowie z fabryki zachowali sie bardzo porzadnie.

Gdybym miała kupic raz jeszcze okna zrobiłabym zakup w m&s...Natomiast obsługa w u dielera tych okien na szóstkę...mało gdzie sa tacy sprzedawcy.

 

ale jak ktos tutaj napisał..ludzie sa rózni

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-339206
Udostępnij na innych stronach

Vonn,

Niestety , MS chyba nie posiada czegoś takiego jak dział reklamacji . Osobiście reklamację założyłaem i w oddziale i w siedzibie firmy . Mimo wymogu w gwarancji ( 14 dni roboczych) - nikt się do mnie nie zgosił. dzwoniłem na INFOLINIĘ - Pani zapisała , sprawdziął i powiedziała , że w przeciągu dwóch dni ktoś odpowie - byo to 10 dni temu .

Nie radzę kupowąc okien MS

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/18945-firma-ms/#findComment-342841
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...