autorus 25.11.2014 11:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 Gerda w moich oczach jest spalona. Chodzi konkretnie o serwis. Było już kilkukrotnie opisane na forum. Forumowicze się żalili. A i sprzedawcy jakoś bez entuzjazmu podchodzą do tej marki. Co do Hormana to fajne drzwi czyli nie te podstawowe sa okropnie drogie. i to bez jakiegokolwiek ciekawego osprzetu. Chodzi o TOPSECUR za ponad 10tys. Ale oczywiście to tylko moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 26.11.2014 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 I oto Autorus - człowiek co umie czytać między wierszami . Są marki które "trzeba" mieć w ofercie, bo jeszcze ludzie pamiętają ten splendor i pytają o te produkty, choć widzę że z biegiem czasu odejście ich do lamusa jest nieuniknione. Hormany też bardzo dobrej jakości drzwi, choć osobiście uważam, że z ceną trochę polecieli za ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ClNEK 26.11.2014 16:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Gerda wprowadziła sporo zmian w produktach i idzie ku lepszemu. Szkoda ze tak uparcie unikają zatrudnienia choć jednego fabrycznego serwisanta do spraw trudnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 27.11.2014 10:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 A punkty sprzedaży nie zawsze mają montaż u siebie na miejscu lub nie chcą zajmować się takimi serwisami. Jak robią to, to często niewłaściwie. Czy "skrzydło zastępcze" to panaceum na problem? Moim zdaniem niekoniecznie, bo możliwych problemów z drzwiami jest tyle ile ludzi którzy je kupili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 27.11.2014 22:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką na dostarczenie jej skrzydła zastepczego by fabrycznie naprawic stare. Próbuję sobie wybowyobrazic, która z firm mogła by mi zaproponowac chociaz skrzydlo zestepcze - jak do tej pory zawsze musialem szukac czegos od siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 28.11.2014 08:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Ze sprawą moich zamków w KMT cały czas czekam (od 16.10.2014). Podobno w przyszłym tygodniu będą.Jak dla mnie duży minus dla firmy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 28.11.2014 11:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Fin - Gerda miała coś takiego ale umordowanie z tym skrzydłem było większe niż mógłby ktokolwiek się spodziewać. Tona dokumentów i czasu od cholery trzeba było. Tak jak piszesz - szybciej nawet coś od siebie dać niż czekać na niektóre firmy. Serwis Wikędowy, rzeczywiście jest OK i dziwi mnie to co pisze tomekwa o KMT, bo u nich też jakiś większych problemów nigdy nie było. Dłużej to trwa w porównaniu z Wikędem ale mieszczą się w czasie aby Klientowi żyłka nie pękła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
icc 28.11.2014 12:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Ze sprawą moich zamków w KMT cały czas czekam (od 16.10.2014). Podobno w przyszłym tygodniu będą. Jak dla mnie duży minus dla firmy! Szczególnie w taką pogodę to lipa. I tak najgorzej jak popsuje się kocioł w zimę. Oj tragedia. W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką na dostarczenie jej skrzydła zastepczego by fabrycznie naprawic stare. Próbuję sobie wybowyobrazic, która z firm mogła by mi zaproponowac chociaz skrzydlo zestepcze - jak do tej pory zawsze musialem szukac czegos od siebie. Niezła historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 29.11.2014 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką... U mnie podobna sytuacja, gdzie pomylili kolor klamki w opakowaniu. Miała być satyna, opakowanie się zgadzało ale kolor wewnątrz był złoty. Dosłali nową klamkę w satynie od tak (bez zbędnych formalności) na wymianę. Okazało się, ze producent klamek zmienił rozstaw śrub w szyldach i nie pasowały do wywierconych już otworów w fabryce. Zgłosiłem fakt i dosłali kurierem kilka kompletów klamek aby jak najszybciej wymienić je Klientowi. Cała operacja trwała maksimum tydzień od montażu. Co dziwne - Klient sam montował drzwi i zamontował tą złotą klamkę, gdzie 99% producentów nie uznałoby tej klamki na wymianę, bo jest wyraźnie napisane, że taki towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Mylić się to rzecz ludzka, ale najważniejsze jest to jak załatwia się sprawę - tu spisali się na medal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 03.12.2014 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Ze sprawą moich zamków w KMT cały czas czekam (od 16.10.2014). Podobno w przyszłym tygodniu będą. Jak dla mnie duży minus dla firmy! Wczoraj serwisant przyjechał i usunął usterkę, zamki zamykają się z zewnątrz. Wykonał również regulację samych skrzydeł. Szkoda tylko, że tyle to trwało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 03.12.2014 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Ej.. no moze blyskawicznie to nie bylo, ale widac ze nie miales (na szczescie) okazji poznania jak dzialaja serwisy w branzy okiennej.. generalnie termin 2 miesiace w sprawie "nie gardlowej" uznalbym za "do przyjecia" .Te skrzydla nie mają raczej tendencji do rozregulowania, wiec serwisant poprawil ustawienie skrzydla ktore powinni zrobic montazysci;) Takze - dajmy mu za to plus:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 03.12.2014 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Takze - dajmy mu za to plus:) Tak, to rzeczywiście na duzy plus. Ale nie wyobrażam sobie sytuacji, gdyby to były główne drzwi wejściowe - 7 tygodni dyżurów w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 03.12.2014 11:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 No mam nadzieje ze w takiej sytuacji ktos by pomogl od reki. Ja w razie awarii glownego zamka rzucam robote i jade. Jak sie przytnie tylko jakis dodatkowy boczny zameczek - to moze poczekac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 03.12.2014 12:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Na razie w trakcie budowy tylko z dachowcami obyło się bez reklamacji. Wszyscy pozostali zaliczają wpadki (główny wykonawca jeszcze nie został całościowo oceniony ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Horher 16.12.2014 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 A ja zamówiłem te Eco Polar Passiv i jutro będą mi montować. MOWO jest już dawno przyklejone, więc powinno pójść bez problemów. Dobre i drogawe moim zdaniem. Chcesz ościeżnicę drewnianą czy drewno obłożone stalą? Przyznam się bez bicia, że nie pamiętam czy do tego modelu można stosować tą ościeżnicę. Ościeżnica będzie normalna drewniana, i tylko próg będzie obłożony stalą. Jak zamontują i je pooglądam na żywo to wyrażę opinię w tym temacie. Póki co to widziałem te drzwi tylko w folderze reklamowym . Gerdę też oglądałem, ale żaden model mi się kompletnie nie podobał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 19.12.2014 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 ... Ja w razie awarii glownego zamka rzucam robote i jade. Jak sie przytnie tylko jakis dodatkowy boczny zameczek - to moze poczekac.. I to był jeden z powodów dla którego X lat wstecz odszedłem z firmy jako szeregowy pracownik od czarnej roboty przy drzwiach. Totalne olewanie Klientów i wręcz pusty śmiech z hasłem: to będzie oknem wychodził bo nie mam ochoty tam jechać do tego ***. Nikt święty nie jest i nawet do mnie czasem Klienci dzwonią z pretensjami że nie mam dla nich czasu w razie awarii - nieraz tak po prostu jest ale robienie tego specjalnie to już przegięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Smakor 19.12.2014 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 No raczej trudno sobie wyobrazić, że ktoś czeka na serwis 2 tygodnie organizując dyżury 24h przy drzwiach wejściowych, których nie da się zamknąć... To jak hydraulik, który przyjeżdża na awarię pękniętej rury czy pieca podczas srogiej zimy. Po prostu nie da się czekać. Teraz i tak już jest łatwiej bo pakiety ubezpieczeniowe zawierają różne "asistance domu", gdzie udzielana jest pomoc doraźna aby dało się mieszkać dalej do czasu pełnego usunięcia usterki (sam korzystałem z czegoś takiego po włamaniu i uszkodzeniu jednego z okien, działa to szybko i dobrze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zarluk 01.01.2015 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 Odświeżę trochę temat i dodam moje pytanie. Ja też szykuję się do wiosennej zmiany drzwi wejściowych. Opinie jak wiadomo różne, należy bardzo zwracać uwagę na montaż - mogę to potwierdzić w stu procentach - wiem coś na własnym przykładzie. A teraz konkrety. Czy spotkał się ktoś z Was/użytkuje drzwi z fiberglassu? Znalazłem firmę - NORWIS która zajmuję się dystrybucją jak i montażem tego typu drzwi. Ceny - ok. 5-6 tys. Widziałem już zamontowane, użytkownik sobie chwali, zwróciłem uwagę na zamki/rygle, próg oraz uszczelnienia - wszystko prezentuje się solidnie. Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy wiśniowskim - drzwi creo, hormanem pro thermo no iteraz znalzałem jeszcze te wspomniane wcześniej. Co dla mnie istotne to ciepły próg + oczywiście uszczelnienia. We wszystkich wymienionych solidne. W przypadku wiśni i hormana trochę dochodzi za markę - no ale tego już nie zmienimy. Za wszelkie sugestie i opinie z góry dzięki. Dodam że drzwi mam otwierane na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 25.03.2015 05:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 ...i zaoferowali montaż w gratisie.... Ty na prawdę wierzysz że coś jest gratis? Gratuluję samopoczucia:) Ps. A może masz zdjęcie swoich drzwi?, bo ten link wyleci jak będę miał chwilę by go zamienić na obrazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 27.03.2015 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Powinno to się nazywać "montaż (ukryty) w cenie drzwi". Może być coś gratis ... hmmm długopis i smycz z logiem firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.