Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

drzwi zewnętrzne - jak nie Hormann to co?


Recommended Posts

Gerda w moich oczach jest spalona. Chodzi konkretnie o serwis. Było już kilkukrotnie opisane na forum. Forumowicze się żalili. A i sprzedawcy jakoś bez entuzjazmu podchodzą do tej marki.

 

Co do Hormana to fajne drzwi czyli nie te podstawowe sa okropnie drogie. i to bez jakiegokolwiek ciekawego osprzetu. Chodzi o TOPSECUR za ponad 10tys. Ale oczywiście to tylko moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

I oto Autorus - człowiek co umie czytać między wierszami 8-). Są marki które "trzeba" mieć w ofercie, bo jeszcze ludzie pamiętają ten splendor i pytają o te produkty, choć widzę że z biegiem czasu odejście ich do lamusa jest nieuniknione.

Hormany też bardzo dobrej jakości drzwi, choć osobiście uważam, że z ceną trochę polecieli za ostro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A punkty sprzedaży nie zawsze mają montaż u siebie na miejscu lub nie chcą zajmować się takimi serwisami. Jak robią to, to często niewłaściwie. Czy "skrzydło zastępcze" to panaceum na problem? Moim zdaniem niekoniecznie, bo możliwych problemów z drzwiami jest tyle ile ludzi którzy je kupili.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką na dostarczenie jej skrzydła zastepczego by fabrycznie naprawic stare. Próbuję sobie wybowyobrazic, która z firm mogła by mi zaproponowac chociaz skrzydlo zestepcze - jak do tej pory zawsze musialem szukac czegos od siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fin - Gerda miała coś takiego ale umordowanie z tym skrzydłem było większe niż mógłby ktokolwiek się spodziewać. Tona dokumentów i czasu od cholery trzeba było. Tak jak piszesz - szybciej nawet coś od siebie dać niż czekać na niektóre firmy.

Serwis Wikędowy, rzeczywiście jest OK i dziwi mnie to co pisze tomekwa o KMT, bo u nich też jakiś większych problemów nigdy nie było. Dłużej to trwa w porównaniu z Wikędem ale mieszczą się w czasie aby Klientowi żyłka nie pękła ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sprawą moich zamków w KMT cały czas czekam (od 16.10.2014). Podobno w przyszłym tygodniu będą.

Jak dla mnie duży minus dla firmy!

 

Szczególnie w taką pogodę to lipa. I tak najgorzej jak popsuje się kocioł w zimę. Oj tragedia.

 

W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką na dostarczenie jej skrzydła zastepczego by fabrycznie naprawic stare. Próbuję sobie wybowyobrazic, która z firm mogła by mi zaproponowac chociaz skrzydlo zestepcze - jak do tej pory zawsze musialem szukac czegos od siebie.

 

Niezła historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawach serwisowych muszę dać plsa Wikędowi. Mam przypadek, gdzie dośc szybko, po wysłaniu zdjęc dostałem info, że ich serwis jest umowiony z Klientką...

 

U mnie podobna sytuacja, gdzie pomylili kolor klamki w opakowaniu. Miała być satyna, opakowanie się zgadzało ale kolor wewnątrz był złoty. Dosłali nową klamkę w satynie od tak (bez zbędnych formalności) na wymianę. Okazało się, ze producent klamek zmienił rozstaw śrub w szyldach i nie pasowały do wywierconych już otworów w fabryce. Zgłosiłem fakt i dosłali kurierem kilka kompletów klamek aby jak najszybciej wymienić je Klientowi. Cała operacja trwała maksimum tydzień od montażu.

Co dziwne - Klient sam montował drzwi i zamontował tą złotą klamkę, gdzie 99% producentów nie uznałoby tej klamki na wymianę, bo jest wyraźnie napisane, że taki towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym.

 

Mylić się to rzecz ludzka, ale najważniejsze jest to jak załatwia się sprawę - tu spisali się na medal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sprawą moich zamków w KMT cały czas czekam (od 16.10.2014). Podobno w przyszłym tygodniu będą.

Jak dla mnie duży minus dla firmy!

Wczoraj serwisant przyjechał i usunął usterkę, zamki zamykają się z zewnątrz. Wykonał również regulację samych skrzydeł. Szkoda tylko, że tyle to trwało!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej.. no moze blyskawicznie to nie bylo, ale widac ze nie miales (na szczescie) okazji poznania jak dzialaja serwisy w branzy okiennej.. generalnie termin 2 miesiace w sprawie "nie gardlowej" uznalbym za "do przyjecia" .

Te skrzydla nie mają raczej tendencji do rozregulowania, wiec serwisant poprawil ustawienie skrzydla ktore powinni zrobic montazysci;)

Takze - dajmy mu za to plus:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieje ze w takiej sytuacji ktos by pomogl od reki.

Ja w razie awarii glownego zamka rzucam robote i jade. Jak sie przytnie tylko jakis dodatkowy boczny zameczek - to moze poczekac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

A ja zamówiłem te Eco Polar Passiv i jutro będą mi montować. MOWO jest już dawno przyklejone, więc powinno pójść bez problemów.

Dobre i drogawe moim zdaniem. Chcesz ościeżnicę drewnianą czy drewno obłożone stalą? Przyznam się bez bicia, że nie pamiętam czy do tego modelu można stosować tą ościeżnicę.

 

Ościeżnica będzie normalna drewniana, i tylko próg będzie obłożony stalą. Jak zamontują i je pooglądam na żywo to wyrażę opinię w tym temacie. Póki co to widziałem te drzwi tylko w folderze reklamowym :). Gerdę też oglądałem, ale żaden model mi się kompletnie nie podobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Ja w razie awarii glownego zamka rzucam robote i jade. Jak sie przytnie tylko jakis dodatkowy boczny zameczek - to moze poczekac..

 

I to był jeden z powodów dla którego X lat wstecz odszedłem z firmy jako szeregowy pracownik od czarnej roboty przy drzwiach. Totalne olewanie Klientów i wręcz pusty śmiech z hasłem: to będzie oknem wychodził bo nie mam ochoty tam jechać do tego ***.

Nikt święty nie jest i nawet do mnie czasem Klienci dzwonią z pretensjami że nie mam dla nich czasu w razie awarii - nieraz tak po prostu jest ale robienie tego specjalnie to już przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej trudno sobie wyobrazić, że ktoś czeka na serwis 2 tygodnie organizując dyżury 24h przy drzwiach wejściowych, których nie da się zamknąć... To jak hydraulik, który przyjeżdża na awarię pękniętej rury czy pieca podczas srogiej zimy. Po prostu nie da się czekać. Teraz i tak już jest łatwiej bo pakiety ubezpieczeniowe zawierają różne "asistance domu", gdzie udzielana jest pomoc doraźna aby dało się mieszkać dalej do czasu pełnego usunięcia usterki (sam korzystałem z czegoś takiego po włamaniu i uszkodzeniu jednego z okien, działa to szybko i dobrze)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Odświeżę trochę temat i dodam moje pytanie. Ja też szykuję się do wiosennej zmiany drzwi wejściowych. Opinie jak wiadomo różne, należy bardzo zwracać uwagę na montaż - mogę to potwierdzić w stu procentach - wiem coś na własnym przykładzie. A teraz konkrety. Czy spotkał się ktoś z Was/użytkuje drzwi z fiberglassu? Znalazłem firmę - NORWIS która zajmuję się dystrybucją jak i montażem tego typu drzwi. Ceny - ok. 5-6 tys. Widziałem już zamontowane, użytkownik sobie chwali, zwróciłem uwagę na zamki/rygle, próg oraz uszczelnienia - wszystko prezentuje się solidnie. Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy wiśniowskim - drzwi creo, hormanem pro thermo no iteraz znalzałem jeszcze te wspomniane wcześniej. Co dla mnie istotne to ciepły próg + oczywiście uszczelnienia. We wszystkich wymienionych solidne. W przypadku wiśni i hormana trochę dochodzi za markę - no ale tego już nie zmienimy. Za wszelkie sugestie i opinie z góry dzięki. Dodam że drzwi mam otwierane na zewnątrz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...
...i zaoferowali montaż w gratisie....

Ty na prawdę wierzysz że coś jest gratis? Gratuluję samopoczucia:)

Ps. A może masz zdjęcie swoich drzwi?, bo ten link wyleci jak będę miał chwilę by go zamienić na obrazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...