ProStaś 13.02.2009 17:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 U mnie w domu na gruncie 18 centymentow styro, w garażu...0 centymetrów. W zimie posadzka dogrzewa garaż nieogrzewany a latem go chłodzi. I tyle. Jaką masz temp. w garażu przy dużych mrozach.? Spada poniżej zera. ? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniahubi 13.02.2009 20:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Niestety nie. Płytki lub cokolwiek innego dochodzą do tej "łapy". Ta łapa wyznacza maksymalną wysokość posadzki na gotowo. Zresztą ta łapa jest z plastiku. Łapa jest metalowa - ma być oparta o płytki w garażu i cały czas byc widoczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 13.02.2009 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 tak właśnie powinno być, zresztą prawidłowo bramy segmentowe powinno się montować w garażu wykończonym, czyli ściany i posadzka powinny być na gotowo, wtedy ramę stawia się na gotowej posadzce (np. gresie) właśnie tymi "stopkami", potem stopy powinno się przykręcić do podłoża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniahubi 14.02.2009 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 Dzięki serdeczne, czyli jednak dobrze zrobili Tak dla porządku u mnie jest: 3 cm stryroduru - kończy się jakieś 30 cm przed bramą garażową - przy odpływie liniowym, który jest w środku garażu i na to 7 cm wylewki. Garaż nie ogrzewany, ocieplony sufit (powyzej jest pokój) i ściany graniczące z częścią mieszkalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wirecki 16.02.2009 13:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Bo robicie sobie tym kupę stresu i strzelacie w stopę, jak mi się wydaje. Adam M. Czy twoim zdaniem, jesli garaz ma być nieogrzewany, to nie należy izolować go od gruntu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 16.02.2009 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Bo robicie sobie tym kupę stresu i strzelacie w stopę, jak mi się wydaje. Adam M. Czy twoim zdaniem, jesli garaz ma być nieogrzewany, to nie należy izolować go od gruntu? ja tak będę robił właśnie garaż nieogrzewany, z zewnątrz rzecz jasna normalna elewacja ze styro, wewnątrz styro na suficie (pokój nad garażem) i styro na ścianie od strony domu nie ma co się odcinać od (może znikomego ale zawsze) ciepła od gruntu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wirecki 16.02.2009 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Dokładnie to samo pytanie....... U mnie w domu na gruncie 18 centymentow styro, w garażu...0 centymetrów. W zimie posadzka dogrzewa garaż nieogrzewany a latem go chłodzi. I tyle. Jak dokładnie to masz zrobione - chodzi mi szczególnie o izolację od gruntu zabezpieczająca przed wilgocią ... Folia, papa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emqwadrat 16.02.2009 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Dokładnie to samo pytanie....... U mnie w domu na gruncie 18 centymentow styro, w garażu...0 centymetrów. W zimie posadzka dogrzewa garaż nieogrzewany a latem go chłodzi. I tyle. Jak dokładnie to masz zrobione - chodzi mi szczególnie o izolację od gruntu zabezpieczająca przed wilgocią ... Folia, papa? Oj......na razie to plany które zrealizuję za....1,5 miesiąca. Chudziak już jest i na to pójdzie papa i na to wylewka. To o ogrzewaniu zimą i chłodzeniu latem to moje przemyślenia które potwierdził znajomy.... jak się okazało tak ma i temperatura nigdy nie spada w garażu poniżej zera- dla uściślenia: ma segment w szeregówce ale sąsiedzi nie mieszkają i nie ogrzewają (ku jego finansowej rozpaczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
długi 16.02.2009 20:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Chudziak już jest i na to pójdzie papa i na to wylewka. Ja tak mam i póki co jest OK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wirecki 16.02.2009 21:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Oj......na razie to plany które zrealizuję za....1,5 miesiąca. Chudziak już jest i na to pójdzie papa i na to wylewka. Dla zachowania jednolitego poziomu między garażem a resztą domu warstwa wylewki musiałaby być b.gruba. Robisz jakiś schodek do garażu (o grubość styro w pozostałej częsci) czy warstwa wylewki w garażu będzie grubsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emqwadrat 17.02.2009 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 Oj......na razie to plany które zrealizuję za....1,5 miesiąca. Chudziak już jest i na to pójdzie papa i na to wylewka. Dla zachowania jednolitego poziomu między garażem a resztą domu warstwa wylewki musiałaby być b.gruba. Robisz jakiś schodek do garażu (o grubość styro w pozostałej częsci) czy warstwa wylewki w garażu będzie grubsza? 1. Garaż będzie ok.5 cm niżej niż dom 2. Chudziak jest wyżej o ok. 10cm.....w garażu było grubiej piasku pod chudziakiem niż w reszcie domu 3. Wylewka grubsza wyjdzie o ok. 3-4 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ellaj 11.04.2009 18:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 Podnosze temat.Nie chce, zeby mi "wystawala" podloga z garazu, a mam okolo 30cm grubego betonu pomiedzy.Czy sa jakies plytki zamiast kostki brukowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SUSPENSER 27.04.2009 05:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Mam ten sam dylemat jeśli chodzi o styropian na ścianie fundamentowej - zastanawiałem się nad jakimś progiem, który rozkładałby obciążenia na właściwy podjazd i podłogę garażu dzięki któremu styro mógłby pozostać na swoim miejscu i by sie nie zapadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cichydom 03.10.2010 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Witam, Chciałbym przed zimą zrobić tymczasowy podjazd do garażu. Miałby on służyć do momentu, aż nie zostanie położona docelowo kostka. W związku z tym mam do Was prośbę o radę jak wykonać taki podjazd, aby wytrzymał co najmniej najbliższą zimę. Wysokość przy garażu od ziemi do obecnej wylewki to ok. 20 cm. Mam trochę gruzu z klinkieru, kilka worków cementu i trochę piachu i desek. W załączeniu dołączam kilka zdjęć. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MORHOT 03.10.2010 10:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Października 2010 W zależności jaki masz grunt, potrzebujesz wymienić od 30 do 50 cm pod kostkę. Rozciągasz sznurek na wysokości docelowego poziomu kostki i wybierasz ziemię na odpowiednią głębokość. Koparką w 1 h lub łopata i taczkami w jedno popołudnie. Następnie wysypujesz co tam masz pod ręką, na wierzch coś drobniejszego, żeby się klinowało dobrze. Pod kostkę unikaj cegły i porothermu. Potem, jak beda Ci robic kostkę, to nie musisz juz tego wybierac i wywozić, tylko dosypią, wyrównaja, zagęszczą i będzie OK. Na pewno przetrwa zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ANNNJA 14.03.2012 11:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 A czy w nie ogrzewanym garażu, bez styro na gruncie- musi być wylewany chudziak? czy nie można bezpośrednio wylać grubszej ostatecznej warstwy betonu np. B25 i grubość tak ok. 10cm, ew. zazbroić?Chciałabym potem tą podłogę pokryć żywicą epoksydową stąd ta wysoka twardość i odporność.czy ktoś z Was nakładał sam taką żywicę, np. w systemie SILKA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 14.03.2012 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 A: stawiam, że w takim garażu tak czy inaczej beton ci popęka, lub będzie miał potężne naprężenia. Zwłaszcza jak grunt będzie nierówno pracował. O wiele taniej wyjdzie położenie w takim garażu n.p. pł. chodnikowe o wymiarach 50 x 50 x 7 cm. Wytrzyma dużo, nie pęknie, bo każda pracuje osobno i o wiele wiele mniej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ANNNJA 15.03.2012 13:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 dzięks, a co inni? może ktoś tak już robił?a czyż nie na podobnych zasadach są wylewane płyty pod dom? np. Legalett- nie znam się, pytam....!i jeśli wylałabym tylko 1warstwę ale byłaby gruba + zbrojenie to nadal uważasz że popęka? w tym garażu miałoby stać nie tylko auto ale i jakieś regały, wolałabym to mieć w formie podłogi łatwozmywalnej....:więc albo gres albo żywica tak jak planuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 15.03.2012 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 To nie chodzi o to że są płytki, tylko o sam fakt przemarzania ziemi i tego ile ona może być podźwignięta. Po prostu może się okazać, że utopisz potężne pieniądze [zbrojenie kosztuje, beton też] a to nie będzie skuteczne. A nie podejrzewam byś pod całym garażem wybierała ziemię i tak dalej, by zamiast niej dać n.p. gruz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ANNNJA 16.03.2012 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 teraz jest nawiezione około 30, przy fundamentach i 50cm piasku zółtego, nie był ubijany, ale leży tam już 4lata, przed wylewaniem i tak trzeba będzie to zagęścić, bo nie podejrzewam że wszędzie tak samo to osiadło...., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.