martinio 12.05.2014 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 (edytowane) Hej Mam na imię Marcin i jestem studentem. Serdecznie witam wszystkich na forum. Ok, kierunkiem moich studiów jest modelowanie 3D. Jestem już w ostatniej fazie czyli na pracy magisterskiej. Postanowiłem sobie wymodelować dom w 3d i wrzucić go na stronę www. Czy ktos byłby zainteresowany chodzeniem po takim domku (wirtualny spacer) i wypełnieniu szybkiej ankiety? Pozdrawiam Edytowane 19 Maja 2014 przez martinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
martinio 16.05.2014 12:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 Hej Tutaj marcin...ponownie... Chcialem zapoznac ogladajacych z przykladowa scena: http://goo.gl/KxGfG4 myszka sie rozglada po scenie a klawisze klawiatury: w a d sa kierunkami. powyzsza scena to tylko takie demo. czy ktos bylby zainteresowany takim wirtualnym spacerem? pomysl jest taki: ktos pochodzi sobie po takim wirtualnym domu, a pozniej wypelni krotki kwestionariusz. Nie zbieram danych osobowych, nie spamuje skrzynek pocztowych, nie sprzedaje danych. Mam nadzieje, ze ktos sie skusi Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wierka 16.05.2014 13:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 daj linka, ankietę wypełnimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
martinio 16.05.2014 23:48 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 Hej Dzieki za odpowiedz. Tak szybko jak tylko bede mial ankiete, to podam linka. Musze jeszcze troche wymodelowac, ale tak szybko jak to zrobie, przygotuje ankiete Jeszcze raz dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania