End_riu 02.06.2014 10:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Bo prawda jest taka, że inwestorów producenci mają głęboko. Jakbyś był wykonawcą i kupowałbyś setki, albo tysiące wiader w sezonie, to producentowi by zależało. Pośrednikowi również i wówczas dużo łatwiej załatwić reklamację. Sam czasem reklamuję kostkę brukową w imieniu klienta, bo jego by zapewne olali. Co to jest 100m2 dla producenta. Ja zamawiam w tysiącach metrów i na mnie producentowi zależy, więc przysyła nowy materiał i zabiera bubla.Na ścianie jeszcze nie miałem przygody z reklamacją na szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JaroslawG 02.07.2014 07:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 No to zgodnie z obietnicą po zakończeniu (mam nadzieję) sprawy mogę napisać co z reklamacją. Po zgłoszeniu w LM reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z zamówionym (czyli nie wady jako takiej, bo nie wiem czy tynk jest wadliwy, ale tego, że dostałem co innego niż zamawiałem) LM zaczęło temat traktować jako zwykłą reklamację. Jest to błąd z ich strony i w przypadku pójścia na noże wg prawnika wytrącałby im trochę argumenty z dłoni. Przekazali sprawę do Kreisela i po kilkunastu dniach oraz jednej spokojnej i bardzo rzeczowej rozmowie z kierownikiem budowlanki w LM (który pogonił trochę sprawę) pojawił się u mnie przedstawiciel Kreisela (kolejny ;-D ), który stwierdził to samo co pierwszy czyli, że faktycznie tynk wygląda źle i nie powinien tak wyglądać. Od razu też dał do zrozumienia, że reklamacja pewnie będzie odrzucona, ale i tak dostanę to co chcę. Po kilku kolejnych dniach zadzwonił do mnie człowiek z centrali Kreisela, który przedstawił ich propozycje. Na początku powiedział, że może mi wymienić pozostały tynk, ale najprawdopodobniej nic to nie da, bo - jak zrozumiałem - mają teraz jakiś problem z tynkami sisi i z nową partią też tak może być (zrozumiałem to tak, jakby zmienili dostawcę któregoś komponentu i nie dają rady utrzymać poziomu jakości tynku). Dlatego proponuje, że po prostu dadzą mi farbę na całość i wg nich rozwiąże to całkowicie problem. Na moją uwagę, że farba nie kładzie się sama i ludziom należy za to zapłacić zaproponował wystawienie (przez LM) korekty na 10 wiader tynku, czyli niecała połowę (miałem 23 wiadra). Donegocjowałem jeszcze dodatkowe jedno wiadro farby, żeby mieć pewność że nie zabraknie i w ciągu kilku dni po rozmowie dostałem ustalone rzeczy. Najśmieszniejsze, że wszystko to, czyli korektę na grubo ponad 1000 zł oraz farby sisi 004 (6 wiader po pewnie jakieś 250 zł/wiadro) dali mi jednocześnie odrzucając reklamację jako niezasadną Ciekawe co robią przy zasadnej reklamacji? Budują dom od nowa? Podsumowując: tynku Kreisela raczej nie polecam (choć w międzyczasie badałem temat i z tynkami sisi to chyba większość producentów ma problem) ale przy odpowiednim podejściu i dużym wsparciu ze strony sprzedawcy (czy raczej kierownika budowlanki w LM w Manufakturze - które polecam) udało się to zakończyć względnie bezproblemowo. Czy farba pokryje dziurki i czy nie będzie problemów to się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 02.07.2014 21:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 JG: bo działając w ten sposób, pomogli Ci coś zrobić z problemem, z drugiej strony nikt nie będzie mógł podskakiwać że jemu też uznać reklamację, bo jemu też odpada, ma przebarwienia i w ogóle się łuszczy. Jakby co i tak będzie jego wina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 02.09.2014 04:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Czy mozna cos z takim podejscie producenta zrobic ? Mam tu na mysli potraktowac sprawe globalnie. Chyba jest jakas instytucja ktora odgórnie mogłaby się zająć sprawą ? Jak widac wprowadzaja do obrotu towar zupelnie niezgodny z deklaracjami i nie tyczy to tylko jednej grupy tynków - tak jak juz pisalem u nas to byl Akrytynk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 02.09.2014 14:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Nic???ITB gdyby chciało to zrobiłoby porządek.Ale mają to w d... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 02.09.2014 20:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2014 c: ITB zawsze dostanie właściwe wiadra... Laboratorium Kreisla zawsze wyda dokument stwierdzający że jakość jest tip - top, w końcu to szef Kreisla płaci szefowi laboratorium by wyniki badań w razie reklamacji były jak należy... Tylko klient się rzuca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 03.09.2014 04:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Czy ITB robi kontorlne (wyrywkowe) badania materialów w sprzedaży. Jak ewentualnie do nich zgłosić problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 03.09.2014 05:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Czy ITB robi kontorlne (wyrywkowe) badania materialów w sprzedaży. Jak ewentualnie do nich zgłosić problem ? ITB - nie słyszałem . Kontrolę robi Nadzór Budowlany ale bada tylko dokumentację a nie to co jest w opakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 05.09.2014 04:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2014 Wracając do sposobu zakonczenia tej reklamacji to przytoczę tu fragment"Na początku powiedział, że może mi wymienić pozostały tynk, ale najprawdopodobniej nic to nie da, bo - jak zrozumiałem - mają teraz jakiś problem z tynkami sisi i z nową partią też tak może być".I pytanie w zwiazku z tym jakie samo się ciśnie na usta - co sie stało z całą tą partią tynku - poszła do kosza czy też "cieszy" oko investorów w całym kraju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 16.10.2014 04:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 JaroslawG: Mozna wiedziec jak sie zakonczylo malowanie elewacji. Udalo sie to jakos pozaklejac ?Pytam bo niestety w naszym przypadku pozostalo nam jedynie dokonanie naprawy na wlasny koszt i zanim wydam kolejnych kilka tysiecy PLN to chcialbym wiedziec jakich rezultatow moge oczekiwac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 16.10.2014 05:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 JaroslawG: Mozna wiedziec jak sie zakonczylo malowanie elewacji. Udalo sie to jakos pozaklejac ? Pytam bo niestety w naszym przypadku pozostalo nam jedynie dokonanie naprawy na wlasny koszt i zanim wydam kolejnych kilka tysiecy PLN to chcialbym wiedziec jakich rezultatow moge oczekiwac. Z tego co pamietam Kreisel zaproponowal Ci dostawe farb na swoj koszt na pomalowanie tej elewacji. No i co? Nic z tego nie wyszlo?. Pomalowanie dobra farba pokryje i zniweluje optycznie to sito, a jednoczesnie bedzie to poprawne technologicznie. Maluj Panie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 17.10.2014 03:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2014 No właśnie, nie tyle zaproponowali co poinformowali o mozliwosci dostarczenia farby. Musialbym odszukać dokladny cyctat w korespondencji. Farby nie mamy i nie wygląda że bedziemy mieć, chyba że sami kupimy. Nie wiem zresztą czy to jest w stanie rozwiazac problem. Farba owszem pozatyka mikropęknięcia - to co u nas jest to sa dziury 1-1.5 mm srednicy. Mam wrazenie, że na jednym malowaniu sie nie skonczy i że trzeba bedzie to robic kilka razy. Tu potrzebna bedzie cysterna farby - zreszta nie wiem - dlatego chcialby sie dowiedzieć o efektach od kogos kto to sprawdził na własnej elewacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slav20 19.10.2014 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2014 Witam Nie bede zakladal nowego tematu bo problem mam ten sam. W zeszlym tygodniu ekipa skonczyla mi robic elewacje. Zakupiony zostal caly system caparola z tynkiem silikonowym. I efekt wyglada jak na zalaczonym obrazku - tynk jest dziurawy ale miejscami bardziej a miejscami mniej. Myslalem ze moze ekipa cos spartolila i sam zrobilem probke na plycie styropianu, ktory wysechl sobie w domu zeby warunki byly idealne. I efekt taki jak i na elewacji. Dodam tylko ze wczesniej zamowilem 5 roznych probek tynku silikonowego caparola z roznymi kolorami i zrobilem sobie sam probki. Okazuje sie ze konsystencja tych probek byla tak ze dwa razy gestsza niz tynku kupionego na elewacje. Co z tym problemem dalej robic? Czy to nadaje sie do reklamacji? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lrzawiedziony 20.10.2014 05:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 (edytowane) Szczerze, ten problem nie jest nawet blisko tego co u nas sie zrobilo. Oglądalem wiele elewacji i w wiekszosci sa sporadyczne dziurki. Nie wiem nawet jakich byly producentow - ale mniejwiecej cos takiego. Tu jest ponownie zdjecie naszego problemu - prosze zrwocic uwage jak gesto sa dziury. Srednica to 1-1,5mm - zresztą można porownać z uziarnieniem samego tynku - Kreisel Akrytynk Baranek 1,5 mm Drugie zdjęcie zrobione z wiekszej odległości - dla porownania w perspektywie z oknem - niestety oryginal jest w wiekszej rozdzielczości ale na forum zostalo zmniejszone - nie jest zbyt wyrażne - ale wszystkie czarne punkty to dziury - proszę zwrocic uwagę jak gęsto. Edytowane 20 Października 2014 przez lrzawiedziony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 20.10.2014 06:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 Witam Nie bede zakladal nowego tematu bo problem mam ten sam. W zeszlym tygodniu ekipa skonczyla mi robic elewacje. Zakupiony zostal caly system caparola z tynkiem silikonowym. I efekt wyglada jak na zalaczonym obrazku - tynk jest dziurawy ale miejscami bardziej a miejscami mniej. Myslalem ze moze ekipa cos spartolila i sam zrobilem probke na plycie styropianu, ktory wysechl sobie w domu zeby warunki byly idealne. I efekt taki jak i na elewacji. Dodam tylko ze wczesniej zamowilem 5 roznych probek tynku silikonowego caparola z roznymi kolorami i zrobilem sobie sam probki. Okazuje sie ze konsystencja tych probek byla tak ze dwa razy gestsza niz tynku kupionego na elewacje. Co z tym problemem dalej robic? Czy to nadaje sie do reklamacji? Pozdrawiam Ja bym reklamowal. Daj znac jakie rezultaty. Amphisilan FP K15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 20.10.2014 06:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 Wykonawca nie dodawał wody?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 20.10.2014 06:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 (edytowane) Wykonawca nie dodawał wody?. dodawac mogl - pytanie ile Poza tym inwestor sam wykonywal probki - tam pewnie nie dodawal. Co z gruntowaniem pg610? zobaczymy co mu DTH Caparola odpisze. slav20: Kilka rad dotyczacych skladania reklamacji: - 1 reklamacje skladasz u sprzedawcy nie w Caparolu - 2 reklamacje skladasz pisemnie z potwierdzeniem daty otrzymania pisma - 3 w reklamacji podajesz nr faktury/wz ilosc i date - 4 w reklamacji piszesz, co Cie satysfakcjonuje (proponowany sposob rozpatrzenia reklamacji) - 5 oczywiscie podajesz swoje dane kontaktowe i adres wbudowania materialu (to niby oczywiste, ale ilez ja maili otrzymuje z zupelnym brakiem danych klienta) No i tyle chyba, za tydzien jezeli nic sie nie bedzie dzialo - przypomnij sie telefonicznie sprzedawcy. - 6 jezeli Caparol wystapi o pobranie probki mokrej - czyli tynku jeszcze w wiaderku - udostepnij im to, ale bezwzglednie nie mozesz doprowadzic do sytuacji, kiedy zabiora Ci wszystko z budowy. Musisz zostawic sobie chociaz troche materialu na ewentualne badania, i to najlepiej w oryginalnym opakowaniu z nr szarzy (jest na kazdym wiaderku) No i chyba tyle na poczatek. Edytowane 20 Października 2014 przez fighter1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 20.10.2014 07:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 I jeszcze w sumie mozesz dodac informacje ktore znajdziesz na opakowaniu. Na 2 zdjeciu widzisz naklejke z nr szarzy Caprola i data produkcji: tutaj: 1500033334 i date produkcji tej szarzy: 23-09-2014 rok. Natomiast na zdjeciu 1 masz informacje o barwieniu: kto barwil (jaki dystrybutor) na jaki kolor, na jakim produkcie i kiedy. To juz takie mega kompletne informacje do umieszczenia na pismie reklamacyjnym - bardzo wtedy ulatwisz sprawne przeprowadzenie reklamacji i szybka identyfikacje problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slav20 20.10.2014 19:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 Dzieki za cenne rady. Tynk to amphisilan K15. Bede reklamowal i dam znac. Ciekawe czy rzeczywiscie wykonawca nie dodawal wody. Probki ktore sam zrobilem byly wykonane z tynku juz otwartego wiec teoretycznie mogla tam byc dodana woda... Czy to moglo spowodowac powstanie dziur?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 21.10.2014 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2014 (edytowane) Dzieki za cenne rady. Tynk to amphisilan K15. Bede reklamowal i dam znac. Ciekawe czy rzeczywiscie wykonawca nie dodawal wody. Probki ktore sam zrobilem byly wykonane z tynku juz otwartego wiec teoretycznie mogla tam byc dodana woda... Czy to moglo spowodowac powstanie dziur? Pozdrawiam Moglo, ale Ty nie musisz o tym wiedziec Od tego masz wlasnie DTH Caparola i ich laboratorium. Wezma probke, zrobia badania i Ci odpisza. Wlasnie dlatego podaje sie nr szarzy, bo oni maja archiwum produkcji w formie mokrych wzorcow - z produkcji danej partii materialu przed wypuszczenim do sprzedazy producent taki jak Caparol pobiera probki, daje je do swojego laboratorium, bada, po przejsciu tych badan - wypuszcza w rynek. Wiec to wewnatrzzakladowa kontrola jakosci tutaj odpowiada za to co wyjezdza w tym przypadku z fabryki w Kleszczowie do hurtowni/klientow. No i po to biora taka probke od Ciebie, zeby ja przebadac pod wzgledem zgodnosci ze wzorcem - czyli probka produkcyjna. Czy np tynk nie zostal przemrozony, przegrzany, rozwodniony zbyt mocno, oszukany? bo o tym tez slyszalem, ze przepakowuja w opakowania Caparola inne produkty... (sosick). Trzymaj sie tych pkt, ktore Ci napisalem i reklamacje przejdziesz w dosc przyjemny sposob, bez zgrzytow. Edytowane 21 Października 2014 przez fighter1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.