finlandia 31.07.2014 07:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Tak Stefan, masz rację. Do skasowania Ale już wracając w okolice tematu: Widzisz najgorsza jest w życiu niepewność. Kupisz gdzieś indziej okna, będziesz miał z nimi problem i będziesz zachodził w głowę - przyjmą reklamację czy nie? Naprawią czy nie naprawią? Tutaj jak widać problemem niepewności odpada. Odpada też kłopot składania ew. reklamacji - po co robić bzdurne rzeczy. Tak więc moim zdaniem - tylko Stolbud. I to nie przez jakiegoś pierwszego lepszego dystrybutora. Żeby mieć pewność to doradzam ich najlepszego partnera czyli Ekoprofit. Podsumowanie godne lajka Niestety dla Producenta, ale właśnie taki przekaz bije z tego całego wątku. Wdając się w dyskusję należało już przedstawić argumenty, bo ich zabrakło, a może nawet nie było. Prawda o autoryzacjach jest taka jaka jest - czyli niewiele warty napis. Autoryzacja to nie jest nagroda za wzorową obsługę. Jedynie jej brak bywa karą. Moje zdanie na ten temat już kiedyś wyraziłem (i chyba nawet tu rzuciłem linka do swojego bloga). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mamik 31.07.2014 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 a tak dla przypomnienia wpis sprzed kilku dni jako podsumowanie do ostanich wypwiedzi "olimpów" "elit" itp Hmmm...w tym momencie wielu bezinteresownych doradców sprowadziłeś na ziemię. Aż dziwne że im się chce, bo bez nich sami sobie g.... byście podpowiedzieli. Miłego weekendu no to ja już nie wiem, kto jest kim, kto doradza bezintresownie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 01.08.2014 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 UGI spreżaj sie, czas działa na twoja niekorzyść, a do pól roku tuż tuż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 01.08.2014 21:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 UGI spreżaj sie, czas działa na twoja niekorzyść, a do pól roku tuż tuż Tak, masz racje, tylko tu niewiele ode mnie zalezy. Ja mam dobra wole, cierpliwosc i jak widac nieskonczony czas, który mozna mi spokojnie odbierac, łącznie ze zdrowiem... 24.07 wysłałam kolejną propozycje ugody do sprzedawcy i do wiadomosci do producenta. Otrzymali 25.07, prosiłam o ustosunkowanie sie w ciagu 7dni, siódmy dzien był wczoraj... Producent jasno zaatakował na forum juz w sobote i niedziele, a takze w odpowiedzi na moje emaile w ciagu tygodnia, takze tutaj sprawa jest jasna, brak wsparcia, brak decyzji i odpowiedziałnosci za autoryzacje, mozna i tak... A moja propozycja ugody apetyczna, az sie dziwie, widocznie doprowadzono mnie do ostatecznosci, bo gdyby mi ktos powiedział poł roku temu ze wysune taka propozycje, po tym jak mi ktos przywiezie inne okna niz zamowiłam to nie uwierzyłabym. Jestem wyjatkowo miłym, ugodowym i spokojnym niezadowolonym klientem z niewykonana, a zapłacona umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 01.08.2014 22:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) T 24.07 wysłałam kolejną propozycje ugody do sprzedawcy i do wiadomosci do producenta. Otrzymali 25.07, prosiłam o ustosunkowanie sie w ciagu 7dni, siódmy dzien był wczoraj... Producent jasno zaatakował na forum juz w sobote i niedziele, a takze w odpowiedzi na moje emaile w ciagu tygodnia, takze tutaj sprawa jest jasna, brak wsparcia, brak decyzji i odpowiedziałnosci za autoryzacje, mozna i tak... Jeśli nikt w terminach nie ustosunkował się do zarzutów i propozycji to jednoznacznym jest,że Ekoprofit i Stolbud Włoszczowa przyznają się do winy a jedynym ich ratunkiem jest wydłużenie czasu spłaty zobowiązania,która w tym momencie uzależniona jest od Sądu. Po prostu olali inwestora wiedząc,że będą musieli ponieść koszta i grają na zwłokę czyli nie wypłacone odszkodowanie najpewniej zasądzone przez Sąd pracuje na ich dochód i nie zamierzają się tym przejmować. Bez zastanowienia od razu bym zapodał sprawę do Sądu. Nie wiem jak Redakcja w tym wypadku postąpi ale ja z myślą o inwestorach a nie o kasie do kieszeni Stolbud Włoszczowa umieściłbym tą firmę na czarnej liście i to z zaznaczeniem na czerwono,że nie zaleca się inwestorom obcowanie z tą firmą ... Przecież to jest czarno na białym wydym..e inwestora. I nie zasadnym będzie twierdzenie: I co Pan radzi robić, jeśli firma lub osoba tak przedstawiona pisze do nas: to nieprawda, to oszczerstwo. Bo firma Stolbud Wloszczowa nie przedstawiła żadnych powodów i dowodów,na to na co będzie się skarżyła a wbrew przeciwnie,sama zaciemniła obraz sytuacji czym jednoznacznie przyznała się do spowodowania szkody u inwestora. Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez Arturo72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 02.08.2014 06:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Stolbud Włoszczowa umieściłbym tą firmę na czarnej liście i to z zaznaczeniem na czerwono,że nie zaleca się inwestorom obcowanie z tą firmą ... A niby za co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 02.08.2014 07:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Za podejście do tematu;) To, że nie jest stroną nie zwalnia ich z odpowiedzialności. Oj rynek nadal Producenta nie Inwestora. Ale to się z czasem zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 02.08.2014 08:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 na stronie EKOPROFITU jest:"Nasz Salon posiada bogatą ekspozycję, która z pewnością, ułatwi Państwu podjęcie decyzji." - może powinni UGI Twoja witryne zabrać na ekspozycję, na pewno by wielu ułatwiło decyzje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 02.08.2014 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Powinni być na białej liście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sturmer 05.08.2014 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 A mnie zastanawia postawa Stolbudu. Cała afera rozchodzi się o 42 tys. zł. Ile kosztuje minuta spotu reklamego w TV? Przecież dla takiej firmy te 42 k to tyle co nic. Zamiast bujać się na 34 stronach wątku, to gdyby mieli dobrego speca od reklamy ,toby wymienili całość wątpliwego towaru, nagłośnili sprawę i wtedy sam bym się zastanowił, czy nie warto u nich wziąć okien, bo dbają o klienta i szybko naprawiają swoje czy też atoryzowanych salonów błędy. Później po cichu mogą sobie od salonu wyrywać kasę,ale opinię by mieli doskonałą. A tak zostaje niemiły zapach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 05.08.2014 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Zgadzam się z przedmówcą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 05.08.2014 19:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Niepojęte to jest. Mysle, ze taka postawa zasadza sie na przekonaniu, ze klient w koncu sie podda, odpusci, wystraszy sie. Moze tak własnie często bywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 10.08.2014 14:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) UGI masz racje chyba sie poddajemy sprzedawca dobrze wie i z premedytacja to wylorzystuje, że sąd to odwleczenie budowy - rok, potem apelacja to dwa lata -zdecydujesz się na to świadomie? co mamay po 3-ch miesiącach walki - NIC :towar niezgodny z umowa, jakieś trefne szyby bez papierów, sprzedawce/ właściciela/montażystę nie znajjącego ELEMENTARNYCH zasad montażuu okien - o luzach montażowych dowiedział się po 16 latach pracy z oknami, jak pokazaliśmy mu Instrukcję KNS, co ciekawe KNS też o takowych niewiedział pomimo że sa wpisane w instrukcję montażu, i KNS -- który zmieni specjalnie dla NAS isnstrukcje montażu:) żeby nie podpaśc dilerowi z Cz-wy Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Eraska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 11.08.2014 15:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 UGI masz racje chyba sie poddajemy sprzedawca dobrze wie i z premedytacja to wylorzystuje, że sąd to odwleczenie budowy - rok, potem apelacja to dwa lata -zdecydujesz się na to świadomie? co mamay po 3-ch miesiącach walki - NIC :towar niezgodny z umowa, jakieś trefne szyby bez papierów, sprzedawce/ właściciela/montażystę nie znajjącego ELEMENTARNYCH zasad montażuu okien - o luzach montażowych dowiedział się po 16 latach pracy z oknami Eraska poddac sie nie mozemy bo domy niedokonczone beda stały, niszczały, a my bedziemy sie kisic nie wiem gdzie, bo ja od grudnia to chyba pod most pojde. Sytuacje, w których mamy wątpliwą przyjemnosc uczestniczyc to absurd i trzeba do niego podchodzic chyba z przymruzeniem oka. Ja pocieszam sie, ze za kilka miesiecy lub lat jak przypomne sobie o sprzedawcy to tylko usmiechne sie po nosem i nie bedzie mnie juz to tak dusic jak teraz. Mam tylko nadzieje ze juz nigdy nie dam sie oszukac. Trzymaj sie i nie odpuszczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 11.08.2014 16:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 A wracając do rzeczonej sprawy... 24.07 wysłałam kolejną propozycje ugody do sprzedawcy i do wiadomosci do producenta. Otrzymali 25.07, prosiłam o ustosunkowanie sie w ciagu 7dni Po 12 dniach odebrałam list z poczty, od sprzedawcy i odczytałam dwie stronice A4. Na koniec jest jedno zdanie, które w jakis tam sposob koresponduje ze sprawa. Dopytałam o szczegoły i od 6 sierpnia znow czekam na kolejne pismo, pewnie list... Jest nadzieja ze do nowego roku cos sie ustali.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 13.08.2014 04:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 Dzieciaku, wszystko zostało już ustalone...Nikt nie zamierza respektować Twoich praw i musisz to wreszcie przyjąć do wiadomości. Mechanizm takiego traktowania klienta jest mi znany w innej sprawie i innej branży mimo upływu wielu lat, suma roszczenia też bardzo podobna. Ja widzę jedno wyjście- podsumowanie wszystkich kosztów i jednoznaczny pozew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 13.08.2014 05:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 Obawiam się ze to jedyne wyjście. Póki nie dostaną wezwania przesądowego będą cię olewali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 13.08.2014 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Coś mi się kojarzy, że wezwanie przedsądowe dotyczy kwoty poniżej 600zł... Czy możesz zamieścić tutaj warunki umowy gwarancyjnej otrzymanej od sprzedawcy oraz treść gwarancji producenta? Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez GraMar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uwaga_groźnyinwestor 13.08.2014 08:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 Coś mi się kojarzy, że wezwanie przedsądowe dotyczy kwoty poniżej 600zł... Szalona mysl, dodałabym cos pomiedzy jednym a dwoma zerami Sprawa nie tyczy sie gwarancji producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 03.09.2014 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2014 ugi czy sprawa ruszyla w koncu z miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.