sherif 10.06.2014 09:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Witam ! Jak macie połączoną posadzkę garażu w miejscu opuszczania się bramy/najazdu z podjazdem na zewnątrz ?Kierownik radzi mosiężny kątownik, w sumie pomysł dobry, ale nie mogę nigdzie dostać 5m, zresztą nawet krótsze (pow 1m) wszędzie są na zamówienie.Kostkę planuje wyrównać z poziomem posadzki, ale dać już od pierwszej warstwy spadek - czy to dobry pomysł ? Czy przy wyrówaniu, można dociągnąć poprostu kostkę do wylewki ? W poniedziałke będe robił wylewkę i muszę zdecydować czy zakotwić kątownik czy dać coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Crazy 10.06.2014 21:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Ja właśnie dałem kątownik, ale nie mosiężny, tylko zwykły stalowy, wymiar 8x8cm, ale dość grube ścianki bo chyba 1cm. Kupiłem go na złomie, akurat trafiłem taki jak mi potrzeba na długość. Wywierciłem w nim chyba 4-5 otworów i przykręciłem kołakimi do wieńca betonowego fundamentu. Potem posadzkarze dolali tylko do tego kątownika posadzkę w garażu, a z drugiej strony goście od polbruku po prostu dojechali polbrukiem do jednego pozomu. Nie wiem po co ci tam mosiężny kątownik, kup zwykły stalowy i już. Dostaniesz taki kątownik w każdy składzie ze stalą, sprzedają takie sztangi o długości chyba 6m, więc tobie akurat pasuje. Ja za swój na złomie zapłaciłem 50zł, długości coś 3,5m. Ten katownik może być trochę dłuższy, ważne żeby nie był dłuższy niż szerokość garażu. Pzdr. Witam ! Jak macie połączoną posadzkę garażu w miejscu opuszczania się bramy/najazdu z podjazdem na zewnątrz ? Kierownik radzi mosiężny kątownik, w sumie pomysł dobry, ale nie mogę nigdzie dostać 5m, zresztą nawet krótsze (pow 1m) wszędzie są na zamówienie. Kostkę planuje wyrównać z poziomem posadzki, ale dać już od pierwszej warstwy spadek - czy to dobry pomysł ? Czy przy wyrówaniu, można dociągnąć poprostu kostkę do wylewki ? W poniedziałke będe robił wylewkę i muszę zdecydować czy zakotwić kątownik czy dać coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sherif 10.06.2014 21:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Stalowego nie chcę, wiele razy widziałem takei zardzewiałe z pozdzierana farbą od kół. Mosiężny załatwi sprawę na lata .. jak go w końcu dostanę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 12.06.2014 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 my tez sporo czasu zastanawialiśmy się czym połączyć płytki w garażu z kostką i w końcu nic nie wybraliśmy. Wizualnie jak i praktycznie jest to najlepsze rozwiązanie chyba że ktoś ma spory uskok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sherif 12.06.2014 22:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Chyba u mnie tak się skończy, kątownika i tak nigdzie nie mogę dostać , a poziomy to jeszcze póki co to zależą ode mnie. Planuje te ostatni lub dwa ostatnie rzędy kostki trochę bardziej zagiąć, żeby otrzymać ciut większy spadek i zrównać z posadzką. Tak chyba będzie najwygodniej. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 13.06.2014 04:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Witam ! Jak macie połączoną posadzkę garażu w miejscu opuszczania się bramy/najazdu z podjazdem na zewnątrz ? . U mnie będzie pełna cegła klinkierowa murowana na sztorc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sherif 13.06.2014 08:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 U mnie będzie pełna cegła klinkierowa murowana na sztorc ale na równo z kostką brukową ? Nie boisz się, że kant się pokruszy (jeżeli będzie różnica poziomów) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 13.06.2014 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 poziom w garażu na równi z klinkierem. A kostka przed garażem ze 2-3cm poniżej klinkieru. Klinkier jest bardzo wytrzymały, mrozo- i wodoodporny i nie boję się że pokruszy się( no chyba że ktoś przyjdzie z młotkiem). A nawet jeśli jakiś miły sąsiad to zrobi to co za problem z wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
limancjusz 27.10.2014 10:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Trochę odświeżę temat... a co z przenikaniem zimna do garażu przy bezpośrenim połaczniu np betonu w garażu z cegłą na zewnątrz?Nie da się jakoś wcisnąć miedzy posadzkę w garażu a podjazd, dokładnie w miejscu w którym styka się brama w z podłożem, jakiegoś styroduru czy coś w tym stylu? Jak to zrobić żeby maksymalnie odciąć wpływ temperatury zewnętrznej na posadzkę w garażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 27.10.2014 15:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Trochę odświeżę temat... a co z przenikaniem zimna do garażu przy bezpośrenim połaczniu np betonu w garażu z cegłą na zewnątrz? Nie da się jakoś wcisnąć miedzy posadzkę w garażu a podjazd, dokładnie w miejscu w którym styka się brama w z podłożem, jakiegoś styroduru czy coś w tym stylu? Jak to zrobić żeby maksymalnie odciąć wpływ temperatury zewnętrznej na posadzkę w garażu? naczytales sie za.duzo jakie to bramy nie.sa.cieple, moze sam panel tak. ale juz gumowe uszczelki dookola nie, wiecej zimna wpadnie przez otwieranie bramy i przez te uszczelki niz przemarznie przez posadzke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
surgi22 27.10.2014 18:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Można to zrobić ale w/g mnie ma to sens jedynie gdy masz garaż w bryle budynku i/lub jest ogrzewany - inaczej przerost formy nad treścią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
limancjusz 28.10.2014 10:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Garaż w 30% w bryle budynku, reszta wystaje. Ogrzewany jest 1 grzejnikiem w obiegu podłogówki. Zastanawiałem się tylko czy np nie wstawić w połączenie posadzki i podjazdu ceownika wypełnionego od środka np styrodurem. Wiem, że brama nie jest ciepła tylko ciekawi mnie jaki uzysk ciepła uzyskam stosując oddzielenie. Jeżeli to nie będzie miało sensu i rzeczywiście nie warto się w to bawić to robił tego nie będę.... ktoś zastosował jakiekolwiek oddzielenie w celu ograniczenia strat ciepła? Jakieś doświadczenia? rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.