Flawia 17.06.2014 08:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Witam Jestem tu pierwszy raz, od razu więc napiszę, że na wentylacji niestety nie znam się wcale Odebrałam niedawno mieszkanie w bloku, na czwartym (ostatnim) piętrze. W bloku jest wentylacja grawitacyjna, każde mieszkanie ma swój kanał. Poprosiłam o wybudowanie dodatkowego kanału wentylacyjnego, żebym mogła mieć wyciąg. Mam coś takiego, jak na zdjęciu http://images61.fotosik.pl/1084/9587b1aa9b641014.jpg. Dziś byłam zmierzyć otwór wentylacyjny i ma 13 cm, a ja potrzebuję 15, bo okap ma taką średnicę wylotu, będzie miał kawałek do komina i raz będzie musiała rura skręcić, więc redukcja niewskazana. Czy można powiększyć ten otwór? http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a030.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Brzęczkowski 17.06.2014 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Witam Jestem tu pierwszy raz, od razu więc napiszę, że na wentylacji niestety nie znam się wcale Odebrałam niedawno mieszkanie w bloku, na czwartym (ostatnim) piętrze. W bloku jest wentylacja grawitacyjna, każde mieszkanie ma swój kanał. Poprosiłam o wybudowanie dodatkowego kanału wentylacyjnego, żebym mogła mieć wyciąg. Mam coś takiego, jak na zdjęciu http://images61.fotosik.pl/1084/9587b1aa9b641014.jpg. Dziś byłam zmierzyć otwór wentylacyjny i ma 13 cm, a ja potrzebuję 15, bo okap ma taką średnicę wylotu, będzie miał kawałek do komina i raz będzie musiała rura skręcić, więc redukcja niewskazana. Czy można powiększyć ten otwór? http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a030.gif Kominiarz nie wyrazi zgody na okap mechaniczny. Nie wolno łączyć elementów wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylacją tzw "grawitacyjną" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania