milan4 03.07.2014 17:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Witam wszystkich fachowców (mam nadzieję). I pomożecie mi z problemem. Nie znam się zbytnio na tym, dużo czytam na necie, ale raz piszą tak, a raz inaczej. A więc sprawa wygląda następująco: Chcę normalnie, zwyczajnie pomalować ściany w pokoju - niby prosta sprawa, ale.....niestety muszę zeskrobać starą farbę ze ściany....skrobię, skrobię, no nie powiem ciężko to idzie. Zeskrobałem jedną warstwę, ale widzę,że pod nią jest kolejna ( biała) - strasznie pyli. Przez to skrobanie widać duże niedoskonałości. Moje pytanie jest następujące. Czy mogę położyć gładź szpachlową na tą białą farbę, aby wyrównać powierzchnię?Myślałem o gładzi szpachlowej śnieżka acryl putz finish Jeśli farba się w miarę dobrze trzyma mogę ją nie zdrapywać i położyć gładź? Czy po prostu muszę zeskrobać całą farbę i dopiero gładź, czy muszę zeskrobać też tą białą farbę co jest pod główną(aktualną) farbą ? Nie chcę zrobić lipy, że po nałożeniu na starą farbę gładzi szpachlowej, potem coś się z nią będzie działo albo z nowo nałożoną farbą. Z góry dzięki. Na prawdę jestem zielony w tych sprawach, a nie chcę niczego popsuć. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kal_b_E 09.07.2014 21:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Położenie gładzi na farbę nie jest najlepszym pomysłem, może zacząć odchodzić. Jeżeli jednak zdecydujesz się nie skrobać farby to przynajmniej porządnie zagruntuj powierzchnię przed położeniem gładzi. Ale najlepsza opcja to porządne zeskrobanie starej farby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bastorek 10.07.2014 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Najlepiej sprawdzić po namoczeniu jej wodą, jak będzie odchodzić to trzeba skrobać. Choć osobiście jestem pewniejszy jak zeskrobie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania