Lapeno 16.07.2014 08:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Do tej pory traktowałem kwestię POŚa jako „najprostszą” w naszej inwestycji w domu.Najpierw walczyliśmy, żeby wywalić szambo (kanalizacji nie ma i nie będzie). Teraz zaczynają się schody z projektem zagospodarowania, zgłoszeniami itp.Tak naprawdę nie znam się na rodzajach POŚów, ich zaletach, wadach.Wyobrażałem sobie to tak – mam hydraulika, więc do Pana – proszę o ofertę na POSia przy założeniu 4 osób w domu. Koleś – ok, to będzie rozsączanie na trzy „rury”, gleba gliniasta, dużo podsypki – ok. 8 tys. za całość.Nie chciałem za bardzo wnikać, ale ciężko mi było umiejscowić te trzy nitki i zaczęło się czytanie po forum. No i mętlik. Rozsączanie drenażowe jest tutaj mocno odradzane, pamiętam że jacyś handlowcy od pomp ciepła też odradzali takie rozwiązanie ze względu na zanieczyszczenie gleby.Do rzeczy – chciałbym prosić Was o pomoc co wybrać, albo w którym kierunku pójść.Założenia mam takie:- domowników 4 osoby (2+2) z możliwością powiększenie o kolejne dziecko- nie chcielibyśmy się ograniczać jeżeli chodzi o nawyki domowe – jak trzeba domestosem zalać kibelek to heja, jak dzieci biorą leki / antybiotyki to często podstawa leczenia- jak najmniej śmierdząca – idealnie bezwonna. Mogę jakieś odpowietrzenia wyprowadzić po ścianie domu nad dach – będzie z 9 metrów- mam budżet na to ok. 8 tys. brutto- nie mam w pobliżu działki rowu, rzeczki, ścieku- gleba – gliniasta z domieszką żwiru Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania