JK2010 21.07.2014 20:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Niedługo zrzucę ekrany z routera. W laptopie mam kartę na USB, taką małą. Myślę o kupieniu takiej z dużą anteną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xmsg 22.07.2014 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Niedługo zrzucę ekrany z routera. W laptopie mam kartę na USB, taką małą. Myślę o kupieniu takiej z dużą anteną. Kolejna nowa informacja - karta WiFi USB bez anteny zew. w lapku - to wyjaśnia problem z sygnałem. Proponuję zweryfikować czy to Twojego modelu laptopa można zainstalować wewnętrzną kartę WiFi. To by było najlepsze rozwiązanie, bo lapki maja spore anteny montowane obok matryc. Pozdrawiam GREGOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JK2010 22.07.2014 21:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Mam w laptopie kartę wifi wewn., ale ona kiepsko działała. Stąd karta na USB. Ale ma inny problem nie było mnie od wczoraj w domu. Czyli przez 24 godz. nikt nie korzystał z netu, a router zostawiłem właczony. Przyjechałem i chciałem coś sprawdzić w necie i .... nie mam netu. Sieć wifi jest, ale netu brak. Ponowna konfiguracja routera, włączanie i wyłaczanie i tak w sumie około 2 godz. i brak netu. Na routerze nie świeciła się ikonka usb - jakby router nie widział modemu. Ale jednak widział , bo go zidentyfikował. Poniżej rzut ekrany: Zamiast "disconnected pojawiał się przycisk "connect" i jak go wciskałem to "connecting" i powrót do przycisku "connect". I tak przez dwie godziny. Modem 4g jest z listy kompatybilnym z TP-LINK 3420, APN itp. zarówno wpisywane ręcznie jak i automatycznie. I nagle po ktorymś wyłączeniu i włączeniu. Zadziałało. Ktoś mi wytłumaczy dlaczego tak się działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xmsg 23.07.2014 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Zamiast "disconnected pojawiał się przycisk "connect" i jak go wciskałem to "connecting" i powrót do przycisku "connect". I tak przez dwie godziny. Modem 4g jest z listy kompatybilnym z TP-LINK 3420, APN itp. zarówno wpisywane ręcznie jak i automatycznie. I nagle po ktorymś wyłączeniu i włączeniu. Zadziałało. Ktoś mi wytłumaczy dlaczego tak się działo? Czasem tak się dzieje jak są problemy z siecią 3G/4G. Musisz się przyzwyczaić, ze czasem trzeba ręcznie restartnąć router (najlepiej wszystko wyłączyć na minutę z zasilania). Pozdrawiam GREGOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JK2010 23.07.2014 17:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Załamka. Dom blisko centrum średniego miasta i problemy z internetem. Znów było wszystko dobrze aż nagle brak netu. Rozwiązywanie problemów sugeruje problem z routerem. Włączanie i wyłączanie routera i znów kilka prób połączenia i wreszcie jest! Czy jak wymienię router będzie lepiej? Mam teraz T-mobile. Popróbować z innymi sieciami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 23.07.2014 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Jeśli masz zasięg LTE z polsatu/plusa to polecam. Sam wziąłem z polsatu, jestem bardzo zadowolony, w LTE po przekroczeniu 30GB pobranych danych prędkość jest blokowana na 20Mb/s, przy czym i tak w tych granicach mi cały czas internet działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.