viktoria23 31.05.2004 12:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2004 Witam, prosze o porade. Chcę kupić dom lata 50ste, ogolnie w dobrym stanie, ale chyba ława ( nie fundament, nie ma piwnicy, tylko wylana ława) sie opuszcza z jednej strony bo strop napekł wzdłuż belki stropowej (stalowa, strop lanym, ściany cegła). Niewiem czy da się to naprawic wzmocnić itd. Zupełnie nie znam się na fachu ... wiem ze zabytkom robia jakies zastrzyki .... ale w tym przypadku nie wiem czy mi sie wogole opłaca w to wchodzic. Natomiast domek jest cudny. dom 10X12 w podstawie, konstrukcja dachu w SUPER stanie, jak mówiłam strop lany, chodziłam tam .. tylo właśnie zastanawia mnie to pękniecie .... moze jakies rady ?? Pozdrawiam ivona z Wawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pitbull 31.05.2004 17:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2004 Tylko ocena Rzeczoznawcy budowlanego. Dostepni poprzez Izby Okregowe Inzynierow Budownictwa lub z listy Rzeczoznawcow wojewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
viktoria23 01.06.2004 06:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2004 Az tak?? .. ile to może kosztować .. sam kosztorys oczywiście .. bo właśnie zaczełam się zastanawiac czy wogóle się w to pakowac .. ale domek taki uroczy ... Pozdr. Ivona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pitbull 01.06.2004 14:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2004 Nie kosztorys tylko ocena stanu technicznego budynku. Przy koszcie domu na pewno nie bedzie to kwota duza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania