wraq 21.07.2014 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Na początku warto zaznaczyć, że nie mam żadnego doświadczenia w projektach DIY. Chciałbym poradzić się osób z praktyczną wiedzą, czy można to rozwiązać w ten lub inny sposób. Chodzi o stworzenie biurka/stołu na podstawie spawanych profili stalowych. W swoim zamyśle chciałbym aby wyglądało to tak: Grubość profili jest orientacyjna natomiast chciałbym zachować kształt blatu tak jak na zdjęciu. Na tą chwilę nie wiem czy stół będzie stabilny - kwestia rozstawu nóg jest otwarta. Największy problem mam z wymyśleniem w jaki sposób przymocować blat do profili. Myślałem nad podobnym rozwiązaniem jak w tradycyjnych biurkach - czyli kołkach umieszczonych w wywierconych otworach jak na obrazku: Nie wiem czy zwykłe drewniane bolce bedą się do tego nadawać. Być może są jakieś złączki meblowe o których nie wiem. Będę wdzięczny za każdą radę i krytykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarek.P 21.07.2014 19:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Te "złączki meblowe" nazywają się "wkręty" , moim zdaniem byłyby tu najlepsze. Jeśli blat ma mieć uczciwą grubość przynajmniej ze 3cm, to zwykłe wkręty wystarczą, jeśli zaś miałaby to być podstawowa płyta 18mm, można spróbować eurowkrętami, a że te są dość krótkie, to od dołu profila trzebaby wiercić szerszy otwór tak, żeby i łeb sie zmieścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania