MN1991 01.08.2014 15:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Witam!Mam problem z szybami w oknach. Ostatnio wymieniałam w domu okna. Po ich umyciu okazało się, że wszystkie!!! mają: zanieczyszczenia, rysy, smugi między szybami (i jest tego mnóstwo) oraz na niektórych oknach rysy na zewnątrz. Wady zostały zgłoszone firmie, która montowała okna, ale muszę czekać na kogoś od producenta okiem. Czy ktoś miał może podobną sytuację? Czy mogę liczyć, na pozytywne rozpatrzenie reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 01.08.2014 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 a może zamiast pisać po prostu poczekasz ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 01.08.2014 16:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Witam! Mam problem z szybami w oknach. Ostatnio wymieniałam w domu okna. Po ich umyciu okazało się, że wszystkie!!! mają: zanieczyszczenia, rysy, smugi między szybami (i jest tego mnóstwo) oraz na niektórych oknach rysy na zewnątrz. Wady zostały zgłoszone firmie, która montowała okna, ale muszę czekać na kogoś od producenta okiem. Czy ktoś miał może podobną sytuację? Czy mogę liczyć, na pozytywne rozpatrzenie reklamacji? To może jak już, to coś więcej? jakie to szyby, jak bardzo widoczne są to wady? Są normy na szkło i może tu być różne podejście producenta. Z rysami na zewnątrz to raczej trzeba rozmawiać ze sprzedawcą / montażystą. Oni przyjmąc okna potwierdzili fabryce na dokumentach że odbierają towar wolny od wad /lub z zastrzeżeniami/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 01.08.2014 18:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Szyby zespolone w oknach mogą mieć dopuszczalne wady co nie podlega reklamacji ani wymianie, poczytaj np. wady dopuszczalne przez Pilkingtona:http://www.pilkington.com/resources/kryteriaocenyjakosciwyrobu_20122.pdflub: http://www.comfortglass.pl/doc/ocena_wizualna.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 01.08.2014 18:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) Zgłaszaj reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umowa do sprzedawcy i żądaj wymiany-jesli zglosilas niezgodność z umowa to odpowiada sprzedawca, inaczej jest jesli zglosilas reklamacje z tytułu gwarancji, jesli chodzi o szyby to poszukaj norm swoje fabryki od szyb, są dopuszczalne pewne wady szyb w określonej ilości i o okreslonych wymiarach, okreslane z pewnej odległości Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez Eraska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 01.08.2014 19:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Zgłaszaj reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umowa....Jesteś pewna swych słów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 02.08.2014 00:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 (edytowane) Na pewno jest mniej korystńe dla sprzedawcy:) reklamujac z tytułu niezgodnosci towaru z umowa, klient wybiera - moze zadac naprawy lub wymiany- co wybierze? Reklamując z gwarancji - o sposobie usunięcia wady decyduje gwarant- jak myślisz co wybierze gwarant? A co chciałby wybrać klient?, Punkt widzenia żalezy od punkt siedzenia Jesli fabryka jest w porządku ( juz widze jak radośnie wymienia wiekszosc pakietów) to nie bedzie to mieć większego znaczenia Co nie zrobi, to i tak jak jesli nie widać wad " z 1, 5" metra ( a pewńie nie widac, skoro ujawnily sie z bliska w trakcie mycia)to przecież ich walory estetyczne nie uległy pogorszeniu) Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez Eraska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 02.08.2014 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Ale jak zareklamujesz szyby u Sprzedawcy to nic to nie zmienia. Są normy określające właściwości szyb i pewne wady są dopuszczalne.Sprzedawca też może nie uznać reklamacji, bo to zgodnie z normami na szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 02.08.2014 12:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 ok niby masz rację może nie uznać - uzna nie uzna zależy od norm fabryki, ale część sprzedawców nawet nie wie, że się trzeba ustosunkować do reklamacji, po dwóch tygodniach reklamacja zostaje uznana a potem dopiero jest wesoło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okt 02.08.2014 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 Nikt kto nie zna praw Konsumenta nie powinien się brać za prowadzenie firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 03.08.2014 09:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Niby tak , poczytaj uwagi " specjalistów" i doradców z tego działu w innych wątkach, może na montażu się znają, co do praw konsumenckich hm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 03.08.2014 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 14 dni na odmowe uznania reklamacji to chyba kazdy wie? ! A ja brak takiej odpowiedzi traktuje jako oczywiste uznanie sprawy. Tylko co to zmienia przy zlej woli? Dodatkowe nerwy wszystkich stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 03.08.2014 15:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 Mówimy bardziej o " braku woli " jakiegokolwiek działania - nawet spotkania i dojścia do jakiegoś porozumienia, ustalenia czegokolwiek, wybrniecia z sytuacjiTo mi jeszcze finlandia powiedz jak go o tych 14 dniach uświadomić - nawet posyłanie linków z Ustawa i jej interpretacja nic nie daje - wszystko jak krew w piach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 03.08.2014 19:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 "Zgłaszaj reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umowa" Co za belkot. na szyby zespolone sa normy. Ogledzin dokonuje sie z odleglosci 3 m w swietle rozproszonym na tle szarego ekranu. jaka niezgodnoc towaru z umowa ????. czy w umowie bylo napisane ile rys moze byc na szybach, jak duze, i jak besto. Nie - to nie ma niezgodnosci towaru z umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 03.08.2014 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 "14 dni na odmowe uznania reklamacji to chyba kazdy wie? !A ja brak takiej odpowiedzi traktuje jako oczywiste uznanie sprawy." Sa takie wady szyb ktore nie podlegaja reklamacji bo dopuszcza je norma. Wiec inwestor moze slac list za listem a producent te listy wrzucac do kosza. bez odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eraska 03.08.2014 19:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 pchełek nie wiem kto ci tam dał " najlepszego doradcę na tym forum" ale jak ktos poczyta co ty wypisujesz ii jeszcze w to uwierzy to nic dobrego z tego nie bedzieTy wierzysz w to co piszesz? Czy tylko taki złośliwy jesteś? Nie wiem na czym sie znasz, ale z prawem to tak chyba na bakier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.