Anek93 09.08.2014 07:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Witam,mam do Was pytanie o paroprzepuszczalność W specyfikacji pisze tak:przepuszczalność pary wodnej m 1000 -pytanie czy jest ona paroprzepuszczalna? jeśli tak to czy wystarczająco aby kłaść ją pod dachówkę creaton premion + deskowanie i pianka oddychająca od Będkowskich z Cz-Dz? Zaznaczam, że nie znam się na tym i proszę o poradę, gdyż nie chcę robić dodatkowych wentylacji, a nie mogę określić jej paroprzepuszczalności :/Gdyby ktoś potrzebował: http://dokumentacja.icopal.pl/Sunx_CE_Pl.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bracki88 09.08.2014 14:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Jest tak paroprzepuszczalana jak stare kalosze:) Szczeliny muszą być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 09.08.2014 15:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Raczej jak nowe gumiaki. Co to jest pianka oddychająca od będkowskich? To coś żyje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania