Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Podloga w garazu, plytki czy wylewka tylko malowana?


Recommended Posts

Moim zdaniem posadzka w garażu powinna być szorstka. Nie chodzi tylko o jeżdżenie ale o stąpanie po mokrych czy też pokrytych śniegiem z błotników płytkach. Ja u siebie mam beton zagruntowany unigruntem. Zapobiega to pyleniu. Gruntowanie można co jakiś czas ponowić.

Nie jest to co prawda tak reprezentacyjne ja gres ale spełnia swoją rolę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też już kiedyś poruszałam ten temat.

W swoim garażu położę posadzkę przemysłową.

Jest to taka gruba warstwa nakładana wałkiem, chyba epoksydowa(?), w każdym razie dwuskładnikowa. Droga jak cholera, bo ok. 100-150 zł. za m2, ale na wieki. Nie tłucze się, nie pęka, nie ściera, nie ślizga. W halach przemysłowych są takie. Są w różnych kolorach. Nie wiem, dlaczego nikt tego nie stosuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gres surowy (inny blyszczacy jest szkliiony) Gres surowy trzeba zabezpieczyc razem z figami, coby nie lapaly zabrudzen. latwo sie sprzata i ni czorta sie na nim nie slizgam. POLECAM!!! . Mam samochod 1800kg masy wlasnej i jezdze po nim i jest ok. Jedyne czego pilnuj to nie moze byc pustych przestrzenie pod plytka bo wyedy faktycznie mogla by sie zalamac.

Co do scian, to pomalowalem olejna, dzieki czemu mam w pelni szorowalna powloke i tez latwo sie ja bardzo zmywa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też już kiedyś poruszałam ten temat.

W swoim garażu położę posadzkę przemysłową.

Jest to taka gruba warstwa nakładana wałkiem, chyba epoksydowa(?), w każdym razie dwuskładnikowa. Droga jak cholera, bo ok. 100-150 zł. za m2, ale na wieki. Nie tłucze się, nie pęka, nie ściera, nie ślizga. W halach przemysłowych są takie. Są w różnych kolorach. Nie wiem, dlaczego nikt tego nie stosuje.

 

Józiu - też o tym myślałam (ale z powodu ceny chyba jednak pozostanę przy gresie technicznym) - na jakiego producenta się zdecydowałaś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podczas wylewania posadzki (betonu) w garażu po prostu zatrę ją na głatko. Widaćtaki gładki beton czasami na parkingach podziemnych, lub halach przemysłowych. Podadzka taka jest bardzo twarda, nie pyli, łatwa w uczymaniu czystości, nie widać na niej specjalnie brudu i ma tą zalete że nie kosztuje zupełnie NIC tylko dodatkowe pare godzin pracy przy zacieraniu.

Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak pisze Wiech - można zacierać mechanicznie np. tależem ale po zatarciu nim wylewka nie jest jeszcze idealnie gładka, jest chropowata, dlateko należy ją jeszcze wygładzić metalową pacą tzw. blichówką wtedy już jest cacy :D i nie trzeba jej niczym malować. :lol: ( jedyna uwaga taka posadzka gdy jest mokra jest bardzo śliska - jednak mniej niż np gresowa)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...