Sidi 12.08.2014 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 Ponieważ prace na działce trwają, mam kolejne pytanie.Ekipa układająca kostkę brukową, zaczęła od układania kostki. Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że widywałem ekipy, które najpierw kładły obrzeża a dopiero potem kostkę pomiędzy obrzeżami. U mnie robią odwrotnie. Czy tak jest prawidłowo? Wkopią potem jakoś te obrzeża przy tej kostce? Nie rozsypie mi się to podczas pierwszego przejazdu autem?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
homecactus 12.08.2014 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 ciekaw jestem jak oni zabezpieczą te obrzeża przed przewracaniem Przecież obrzeże powinno być ustawione na betonie, żeby było stabilne, a jak oni tylko przysuną obrzeże do kostki i podsypią z drugiej strony betonem, to jak to się ma trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sidi 12.08.2014 10:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 ciekaw jestem jak oni zabezpieczą te obrzeża przed przewracaniem Przecież obrzeże powinno być ustawione na betonie, żeby było stabilne, a jak oni tylko przysuną obrzeże do kostki i podsypią z drugiej strony betonem, to jak to się ma trzymać. Też się nad tym zastanawiam... Jak wrócę z pracy to chyba gruntownie przepytam ekipę odnośnie układania kostki. Jak robili rondko przed domem to myślałem, że ciężko ułożyć obrzeża przed ułożeniem ronda ale teraz jadą z prostą drogą, a obrzeży brak. Będą musieli rozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania