_ZBYCH_ 22.06.2004 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2004 1. Czas dojazdu ekipy do alarmu (w dzien max 6-8 minut, ja mam 4, a w nocy czas dojazdu skracamy o polowe) 2. przejazdy kontrolne w poblizu 3. Ilosc przyjazdow na niechcace wlaczenie alarmu (darmowe min 3-4 razy na miesiac) Gratuluję - kto Ci daje takie warunki ? U mnie czas dojazdu do 12 minut w dzień i do 5 noc - i to po negocjacjach ! Jak to kto! SOLID! Przecież jak się nie wywiążą, to trudno (nic im nie grozi), więc można sobie pisać w umowach takie bzdurne czasy . 3-4 przyjazdy na fałszywe alarmy? - też nikt nie daje, max 2 ! Przejazd kontrolny - w zasadzie płatny ( 5 zł szt) - wynegocjowałem 1-2 razy, trochę przy okazji innych budynków. Generalnie wszyscy daja to samo, i nie są zbyt chętni do dużych negocjacji. Barti4 - może jeszcze napiszesz, że prezęty świąteczne od nich dostajesz A najważniejsze i tak jest to, za co i w jakiej wysokości odpowiadają jak nie dotrzymają czasu przyjazdu, a nastąpi włamanie. Zwrot abonamentu? Zwrot wartosci ukradzionych/zniszczonych rzeczy? W żadnej umowie tego nie ma i nie ma możliwości dodania. Są tylko ogólniki handlowca o odpowiedzialności i ubezpieczeniu. Prawda jest brutalna. Ochrona, ochroną, a osobne ubezpieczenie nie zaszkodzi. Jak ochronie się nie uda ochronić domu (z różnych powodów), to przynajmniej dostaniemy jakieś odszkodowanie. Nie ma co walczyć o jakieś super warunki w umowie, rewelacyjne czasy dojazdu, ileś tam fałszywych alarmów w cenie abonamentu, itd. Trzeba wybrać sprawdzoną firmę i zapłacić jej za świadczoną usługę godziwe pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.