Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

szuka uczciwego fachowca do zrobienia ogrodzenia

Recommended Posts

Witam. Jestem kompletnym laikiem (niestety) ale porwałam się... kupiłam działkę budowlana 35 km od Warszawy i...chciałabym jeszcze w tym roku ją ogrodzić.. to kawałek mojego miejsca na ziemi, na skraju wsi.... Myślalam o ogrodzeniu z siatki, na podmurówce. Jaka najlepsza-najtrwalsza jest siatka? Jaka dac podmurówkę. Jakie parametry techniczne powinna spełniac siatka, podmurówka? Może ktoś zna dobrą, sprawdzona firmę, albo osobę. która to zrobi fachowo i za rozsądną cenę? działka jest w kwadracie - 1000 m2. :)

Jeśli działka jest w kwadracie ok 32 mb x 32 mb to najstaniej będzie zrobić tak: kupić w sumie ok 50 słupków stalowych, takich by dało się je wkopać na ok 1,0 m; i wystawały te 1,5 - 1,7 metra, kupić do tego ogrodzenie pływające licząc ok 50 kompletów a ok 46 zł za komplet, w narożnikach zacząć kopać dopasować by jakoś to wyglądało i tyle. Na dól dechy, reszta - na zwykłej siatce leśnej, i tak potem może się okazać, że trzeba będzie ją częściowo zdemontować... bo będzie budowa.