kroyena 24.06.2005 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2005 Rydzu ty lepiej naklikaj coś więcej o tej przepustnicy, jakiej firmy, gdzie kupił Ony i za ila? Hę.. A nie kłój w oczy wynalazkiem. Może coś jeszcze o układzie sterowania i gdzie kupić obudowę, gdyby komuś przyszło pragnienie na Tarnavę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 24.06.2005 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2005 Rydzu ty lepiej naklikaj coś więcej o tej przepustnicy, jakiej firmy, gdzie kupił Ony i za ila? Hę.. A nie kłój w oczy wynalazkiem. Może coś jeszcze o układzie sterowania i gdzie kupić obudowę, gdyby komuś przyszło pragnienie na Tarnavę. No - Kroyena - dla ciebie wszystko Przepustnice nabyłem w Castoramie za całe 122 pln'y. Od innych które widziałem jest o tyle fajniejsza że ma w środku gumowe wykończenia - po zamknięciu sprawia wrażnie szczelnej. Linka sterująca ma około 1,5 m długości. Przy zakupie do testowania przepustnicy koniecznie trzeba ją rozwinać - inaczej nie chce działać Pisząc "obudowę" - co masz na mysli? Bo jeśli to co aktualnie muruję - to cię rozczaruję: obudowe robię samodzielnie z Ytonga, płyt wełny mineralnej i jeszcze paru dupereli (projekt obudowy własny). Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 24.06.2005 18:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2005 ...obudowe robię samodzielnie z Ytonga, płyt wełny mineralnej i jeszcze paru dupereli (projekt obudowy własny). Rydzu - ale ja coś czytałem o kaflach, albo mam pomroczność jasną Czyli kafle będziesz też kładł sam czy któś inny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jankes 27.06.2005 09:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 Rydzu, A ta welna, to idzie juz tam gdzie Ytong, czy dopiero powyzej, tam gdzie G-K? Acha i jeszcze. Zostawiasz jakas szczeline miedzy bloczkami ytonga a wkladem z przodu, na rozszerzanie wkladu pod wplywem temp?Pozdrawiam Jankes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 27.06.2005 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 ...Zostawiasz jakas szczeline miedzy bloczkami ytonga a wkladem z przodu, na rozszerzanie wkladu pod wplywem temp?... Się wtrące Nie wiem jak Tarnawa ale u Sprtherma jest to warunek uznania w przyszłości gwarancji - więc ja np. mam 5 mm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 27.06.2005 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 Nigdy by mi do głowy nie przyszło żeby wkład zamurować "na sztywno". Pomiędzy wkładem a obudową z Ytonga zostaje szczelina - w najwęższym miejscu ma około 1 cm i będzie wypełniona wełną mineralną. Wszystko po to by wkład sobie spokojnie pracował wewnatrz obudowy. Wełna będzie praktycznie od samego dołu obudowy - także tam gdzie jest Ytong. Wszystko po to by obudowa zbytnio się nie nagrzewała. A z zewnątrz na obudowę pójdą kafle - i one beda miały jakieś 4-5 mm odstepu od obudowy. Ale kafle to juz nie ja - wolę to zostawić chłopakom od płytek. Jeszcze się zastanawiam czym wypełnić ta szczelinę między kaflami a wkładem. Prawdopodobnie będzie to sznur kominiarski + silikon ognioodporny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 27.06.2005 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 ...Prawdopodobnie będzie to sznur kominiarski + silikon ognioodporny... Byle nie trwale twardniejący, a takich jest właśnie większość np. Soudal wytrzymujący do 1500 C. Ja zrobię sznurem grafitowym lub (świżutki pomysł) profilem metalowym T lub kątownikiem w kolorze wkładu czyli czarnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 27.06.2005 20:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 Ja zrobię sznurem grafitowym lub (świżutki pomysł) profilem metalowym T lub kątownikiem w kolorze wkładu czyli czarnym. No i pięknymi pomysłami sypiesz jak z rękawa Suuuper! Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 27.06.2005 20:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 No i pięknymi pomysłami sypiesz jak z rękawa Suuuper! Wielkie dzięki No wiesz, jak człowiek siędzie i czasami pomyśli to nawet cóś mu z tego myślenia wyjdzie. Tylko, że głowa potem boli Nie wiem tylko jeszcze jak umocować te profile w szparce między obudową a wkładem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 27.06.2005 20:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 No wiesz, jak człowiek siędzie i czasami pomyśli to nawet cóś mu z tego myślenia wyjdzie. Tylko, że głowa potem boli hehehehe - też tak mam czasami Nie wiem tylko jeszcze jak umocować te profile w szparce między obudową a wkładem. No z tym może byc pewnie problem. Ja kombinuje nad zastosowaniem dwuteownika i wkładaniem go w trakcie murowania kafli, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Musze zobaczyć co ciekawego z takich profili mozna kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jankes 28.06.2005 12:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 Rydzu, ekstra relacja z tego kominka. Powiedz, co to za zaprawa klejowa do skladania tego betonu komorkowego. Czy tego nie mozna na przyklad kleic takim klejem, jak sie klei sciany na cienka spoine?PozdrawiamJankes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 28.06.2005 13:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 Rydzu, Powiedz, co to za zaprawa klejowa do skladania tego betonu komorkowego. Czy tego nie mozna na przyklad kleic takim klejem, jak sie klei sciany na cienka spoine? To dokładne to samo - jedni nazywają to klejem, inni zaprawa klejową. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jankes 28.06.2005 13:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 Gdzie to kupiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inż. Mamoń 30.06.2005 08:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2005 RYDZU - na Twoich fotkach widziałem ścianę GK, ale nie wiem czy wykończoną czy do wykończenia. Napisz proszę czy będziesz szpachlował całe powierzchnie płyt GK czy tylko połączenia i wkręty ?? A jakie u Ciebie ceny za usługi gipsokartonowe??POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 30.06.2005 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2005 RYDZU - na Twoich fotkach widziałem ścianę GK, ale nie wiem czy wykończoną czy do wykończenia. Napisz proszę czy będziesz szpachlował całe powierzchnie płyt GK czy tylko połączenia i wkręty ?? A jakie u Ciebie ceny za usługi gipsokartonowe?? POZDRAWIAM Witam Inżyniera! Płyty po przykręceniu najpierw gipsem szpachlowym po liniach przebiegu wkrętów były traktowane. na drugi dzień szlifowanie i nakładanie gładzi gipsowej - generalnie tez tylko w okolicach miejsc wczesniej zagipsowanych. Potem szlifowanie, malowanie i uzupełnianie niedoróbek gotową masą szpachlową, znowy szlifowanie i malowanie. 22pln za m2 sufitu + 4 pln za 3 krotne malowanie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inż. Mamoń 01.07.2005 07:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 RYDZU - dzięki za odpowiedź, niestety u mnie dużo drożej, bo za zabudowę ze szpachlowaniem eleganckim kilkukrotnym to za skosy 30 złotych, za sufit poziomy 25 złotych, natomiast konstrukcja ściany działowej to 24 złote z dwiema płytami po każdej stronie. Jeżeli ta ściana działowa ma być wykończona na elegancko to jeszcze po 8 złotych ale za każdą stronę. Jak te usługi wychodziły cenowo u Ciebie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 01.07.2005 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Ustalilismy sobie na początku jedna stawkę za wszystko - niezaleznie czy to ściana czy sufit czy otwór drzwiowy. Cena 22 pln/m2 dla wszystkich tych prac. Otwory drzwiowe i wszystkie inne narożniki zewnętrzne są obrobione z wykorzystaniem narożników aluminiowych. Generalnie ta cena jest kwotą wyjściową - w cześci pomieszczen miałem juz wczesniej zrobione własnoręcznie konstrukcje nośne, a w łazienkach praktycznie całe sufity - tam cena za robotę była sporo niższa. Całościowo za 135 m2 sufitu i scianek z pomalowanie na gotowo zapłaciłem 2900 czyli 21,5 za m2 powierzchni. Chyba nieźle? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inż. Mamoń 01.07.2005 09:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Całościowo za 135 m2 sufitu i scianek z pomalowanie na gotowo zapłaciłem 2900 czyli 21,5 za m2 powierzchni. Chyba nieźle? Pozdrawiam Tak - to rzeczywiście nieźle, a nawet całkiem dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
i_ska 05.07.2005 05:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2005 No gratulacje z okazji powiększenia rodziny, aż 10 maluchów przecudowne szczeniaczki, a jaka to rasa jeżeli mozna wiedzieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RYDZU 05.07.2005 05:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2005 No gratulacje z okazji powiększenia rodziny, aż 10 maluchów przecudowne szczeniaczki, a jaka to rasa jeżeli mozna wiedzieć?? Dziękuję bardzo w imieniu szczęśliwej (?) mamy Nasze pieski to rodezjany - więcej poczytasz sobie na naszje stronie http://www.rodezjan.prv.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.