Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

auto na gaz - jaka instalacja

Mixi

Recommended Posts

zaczęłam ostatnio rozmawiać z moim mechanikiem o możliwości zmiany auta na gaz - mam astrę z 2010 roku. niestety ja na instalacjach nie znam się wcale, jedyne na czym się znam to stan mojego portfela i nie ukrywam, że 100 km za 25 zł bardzo mnie kusi. mój mechanik mówił mi o instalacji zenit o ile dobrze pamiętam. czy ktoś tu się na tym zna i mógłby mi coś poradzić? jaka instalacja dla mojego auta będzie ok

• 2 weeks później...
Ja bym się bała jeździć na bombie, niby super bezpieczne, a ostatnio głośno było o wypadku, w którym doszło do zderzenia dwóch aut, to z przodu miało z tyłu butlę z gazem, efekt wiadomy - wybuch + śmiertelne ofiary. Co do opłacalności tego przedsięwzięcia też bym nie była taka pewna. Wiadomo, że instalacja zwróci się dopiero po jakimś czasie, a dodatkowo mogą z nią być problemy, wizyty u mechaników itp. na które trzeba być przygotowanym, a koszt przedsięwzięcia będzie rósł, aż w końcu jego opłacalność będzie można postawić pod znakiem zapytania. Skoro kusi cię 25zł/100km to równie dobrze możesz sprzedać auto dołożyć trochę i mieć auto fabryczne z gazem + sensowna gwarancja. Aczkolwiek uważam, że jeśli kogoś stać na auto z 2010 roku to stać go też na jego utrzymanie. A przyznam szczerze, że mam paru znajomych którzy jeżdżą dieslami i dla takich aut 25zł/100km również nie jest jakimś wielkim wyczynem, ale diesle (szczególnie te nowsze) sypią się się strasznie jeśli chodzi o mechanikę. Tak źle i tak niedobrze ;).

masz autko tak młode i na pewno fajnie pracujące i chcesz je zagazować? serio? ;p mam kilku znajomych mechaników i każdy z nich mówi, że zagazowanie samochodu nawet na tych nowszych typach instalacji z czasem straszliwie niszczy samochód i jego dynamikę, po prostu zrobisz z niego ledwo jeżdżącą astrę i tyle, nie sądzę, żeby Ci się to na dłuższą metę opłaciło bo z pewnością odczujesz różnicę... ;p