Mixi 22.08.2014 12:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 zaczęłam ostatnio rozmawiać z moim mechanikiem o możliwości zmiany auta na gaz - mam astrę z 2010 roku. niestety ja na instalacjach nie znam się wcale, jedyne na czym się znam to stan mojego portfela i nie ukrywam, że 100 km za 25 zł bardzo mnie kusi. mój mechanik mówił mi o instalacji zenit o ile dobrze pamiętam. czy ktoś tu się na tym zna i mógłby mi coś poradzić? jaka instalacja dla mojego auta będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aburski 03.09.2014 11:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Dokładnie - nie ma co pytać przypadkowych osób, najlepiej pojechać osobiście do fachowca, który wszystko wyjaśni. A jeśli nie znasz się na tym za bardzo, to polecam pojechać do dwóch różnych warsztatów i popytać o to samo, w ten sposób sprawdzisz, kto się zna lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotrek2005 09.09.2014 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Września 2014 lepiej pogadać z gazownikiemrodzaj instalacji i producent może zależeć od rodzaju silnikamiałem podobną astrę 1998 z silnikiem 1,6 8v 75km, tam można założyć prostą instalację nie sekwencję więc koszt inwestycji sporo mniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania