Palit 03.09.2014 18:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Witam, nie jestem elektrykiem i jestem w tych tematach zielony. W przyszłości planuję wymianę całej elektryki w mieszkaniu (blok z lat 70, wielka płyta etc) i jestem ciekaw czy muszę wynosić wszystko by elektryk załatwił to za jednym zamachem, czy jest możliwość ciągnięcia kabli po kolei do skrzynki. Tzn pierw elektryka w sypialni, potem łazienka, potem kuchnia i tak do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dominik01 04.09.2014 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Oczywiście że można. Nie musi być wszystko zrobione na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Palit 04.09.2014 19:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2014 A masz może jakieś pomysły? Aktualnie mam 2 "korki". 1 - wszystkie gniazdka elektryczne, 2 - wszelkie oświetlenie. Czy założyć nową skrzynkę i pierw wszystko puścić przez dwa przełączniki a do reszty "dołączać" po kolei resztę czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania