JacekOstrowski 17.09.2014 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Witam, Mam nadzieję, że zamieszczam temat w dobrej kategorii. Potrzebuję porad odnośnie zakupu sprzętu. Jak w temacie- chcę zamontować kamerę na placu budowy, która zarejestruje postępy prac? Chodzi mi o uzyskanie takiego filmiku jak np. tutaj: Budżet- Max 1500zł. Specyfikacja- łatwa do montażu, najlepiej bezprzewodowa, długo trzymające baterie. Cel- zamontować kamerę, zostawić na miesiąc/dwa, przyjechać , wyjąć kartę z nagraniem i koniec;) Nie chcę bawić się w obróbkę filmu- nie znam się na takich programach, muszę mieć gotowy filmik bez żadnego formatowania. Czy ktoś wykorzystywał taki sprzęt na swojej budowie i może coś doradzić? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AldiS 22.09.2014 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2014 >JacekOstrowski sprawdź sobie kamery Brinno, ja nie używałam takiej kamery na budowie, ale mam model Brinno do robienia zdjęć autoportretowych. Monitoruję postępy ciąży:) Jak kupowałam, to widziałam, że mają również inne modele, takie na budowę też. Poczytaj, albo najlepiej zadzwoń tam. Obsługa jest bardzo miła, wszystko Ci wyjaśnią i doradzą fachowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JacekOstrowski 16.10.2014 09:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Dzięki Aldis, ta kamera Brinno to nadawałaby się do filmowania budowy. Prace już u mnie w toku, ale może zrobiłbym film z budowy wewnątrz, tak jak tutaj, świetnie to wygląda: w takim tempie to można budować Najważniejsze, że kamera jest prosta w obsłudze i długo trzymają baterie. A jak jakość nagrań oceniasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania