hmepg 27.09.2014 17:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2014 Na wymianę reklamacyjną stolarki okiennej czekam już ponad 6 miesięcy, a przez ten czas wykonawca regularnie przesuwa jej terminy. Czy z prawnego punktu mogę w jakiś sposób zmusić wykonawcę do wymiany czy może to trwać w nieskończoność? Czy mogę mu podać termin ostateczny na wymianę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/193887-reklamacja-jak-zmusi%C4%87-do-wymiany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 28.09.2014 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Na piśmie masz to zgłoszenie? Prawidłowa i skuteczna jest droga niezgodności towaru z umową (tzw. Ustawa Konsumencka) skierowana do sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/193887-reklamacja-jak-zmusi%C4%87-do-wymiany/#findComment-6589943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.